Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Super 30-tka Biedronki
Informacje produktowe

Super 30-tka Biedronki

16.01.2025

Największa sieć handlowa w Polsce nie zwalnia tempa w świętowaniu swojego jubileuszu. Z okazji trwających obchodów 30-lecia, Biedronka wprowadza trwałą obniżkę cen regularnych aż 30 popularnych produktów. To kolejny element jubileuszowych niespodzianek, jakie sieć przygotowała dla swoich klientów w 2025 roku. Obniżki, które weszły w życie w styczniu, to kolejny dowód realizacji obietnicy najniższych cen na rynku.

Niższe ceny w całym koszyku zakupowym

Z okazji 30-lecia Biedronka wprowadza obniżki cen regularnych aż 30 popularnych produktów z różnych kategorii. Nowe, niższe ceny obejmują szeroki asortyment - od artykułów spożywczych po kosmetyki i chemię gospodarczą.

Najważniejszym i niezmiennym priorytetem Biedronki jest oferowanie najlepszej jakości produktów w najniższych cenach. W roku naszego 30-lecia ze szczególną uwagą realizujemy tę strategię. Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby - chcą kupować w jak najniższych cenach. Potwierdzeniem naszej skuteczności w realizacji tej strategii są między innymi wyniki niezależnych badań koszyka zakupowego, gdzie regularnie zajmujemy pozycję najtańszej sieci w zestawieniu.

Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka

Wśród przykładowych produktów z nową, niższą ceną regularną znajdują się artykuły z różnych kategorii. W kategorii napojów taniej można kupić sok Tymbark Vitamini Mix 1L (z 5,19 zł na 4,99 zł), nektar czarna porzeczka Riviva 1L (z 4,99 zł na 4,29 zł) oraz sok ananasowy Vital Fresh 0,75L (z 9,99 zł na 8,25 zł). Obniżką zostały objęte także produkty śniadaniowe, między innymi owsianka proteinowa GO Active 65g (z 5,19 zł na 4,99 zł), herbata ekspresowa Lipton Premium piramidki 20 torebek (z 11,99 zł na 9,99 zł) czy kawa rozpuszczalna Cafe d'Or Gold 200g (z 24,99 zł na 23,99 zł). Klienci zapłacą także mniej za nabiał, w tym śmietanę Mleczna Dolina 12% i 18% 400g (odpowiednio z 3,85 zł na 3,59 zł i z 4,09 zł na 3,85 zł). Nowe ceny regularne wprowadzono również na produkty mięsne - kiełbasę żywiecką z indyka Kraina Wędlin 90g (z 6,29 zł na 5,99 zł) i schab lub szynkę wędzoną Kraina Wędlin Nature 100g (z 6,55 zł na 5,99 zł). Wśród kosmetyków taniej można kupić krem do twarzy Eveline Coconut 50ml (z 32,99 zł na 24,99 zł) i tusz do rzęs Eveline Viva Lashes 10ml (z 24,99 zł na 23,99 zł), a z chemii gospodarczej - odplamiacz do tkanin OXY 730g (z 9,69 zł na 9,39 zł).

Od lokalnego sklepu do lidera niskich cen w całej Polsce

Historia sukcesu Biedronki rozpoczęła się 4 kwietnia 1995 roku przy ulicy Newtona w Poznaniu. Pierwszy sklep wyróżniał się logotypem z zieloną biedronką - symbolem, który z czasem przekształcił się w dzisiejsze, znane wszystkim Polakom połączenie czerwonej biedronki na żółtym tle. Ta ewolucja marki towarzyszyła dynamicznemu rozwojowi sieci. Dziś, po 30 latach, Biedronka to ponad 3700 placówek w całej Polsce, pozostając niekwestionowanym liderem niskich cen. 
Jubileuszowy rok 2025 to czas wyjątkowy nie tylko dla sieci, ale przede wszystkim dla jej klientów. Przez 30 lat Biedronka zmieniała polski handel, pozostając wierną swojej obietnicy wysokiej jakości w niskich cenach.

Wieloletni pracownicy Biedronki twarzami kampanii

Kampania informująca o obniżkach cen regularnych 30 produktów to kolejna odsłona działań promocyjnych Biedronki z okazji 30-lecia. Już od pierwszych dni nowego roku klienci sieci mogli uczcić jej jubileusz dzięki specjalnej kartce urodzinowej z rabatem 30% na 3 najlepiej dopasowane produkty. 13 stycznia ruszył też specjalny urodzinowy shakeomat w aplikacji Biedronka, oferujący dodatkowe okazje zakupowe. Rok jubileuszowy rozpoczął się również od spotu z udziałem Doroty Wrotek-Gut, dyrektor ds. marketingu sieci Biedronka, zapowiadających szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych w 2025 roku.
O nowych, niższych cenach regularnych w najnowszej kampanii Biedronki opowiadają wieloletni pracownicy sieci, którzy na co dzień odpowiadają za kluczowe obszary działalności firmy. W serii pięciu spotów reklamowych występują dyrektorzy handlowi i dyrektorzy kategorii: Kamil Cygnarowicz (13 lat w Biedronce), Olga Figiel-Wielgo (10 lat w Biedronce), Bartosz Goździk (20 lat w Biedronce), Piotr Konopko (25 lat w Biedronce) oraz Antoni Płuciennik (10 lat w Biedronce). To osoby, które od lat współtworzą historię Biedronki i doskonale rozumieją potrzeby klientów. Ich codzienna praca i bezpośrednia odpowiedzialność za poszczególne kategorie produktowe są najlepszym potwierdzeniem wiarygodności składanych zobowiązań cenowych.
Obecna kampania to początek jubileuszowych niespodzianek, jakie Biedronka przygotowała dla swoich klientów. Pełną listę 30 produktów objętych obniżką oraz informacje o wszystkich aktualnie prowadzonych działaniach w ramach 30-lecia sieci dostępne są na stronie: https://biedronka.pl/pl/30-lat-niskich-cen.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Z Biedronką dziecięce marzenia w zasięgu ręki i portfela
28.05.2025
Informacje produktowe
Dzień Mamy pełen wdzięczności – wyjątkowe prezenty w Biedronce
22.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO