Największa sieć handlowa w Polsce nie zwalnia tempa w świętowaniu swojego jubileuszu. Z okazji trwających obchodów 30-lecia, Biedronka wprowadza trwałą obniżkę cen regularnych aż 30 popularnych produktów. To kolejny element jubileuszowych niespodzianek, jakie sieć przygotowała dla swoich klientów w 2025 roku. Obniżki, które weszły w życie w styczniu, to kolejny dowód realizacji obietnicy najniższych cen na rynku.
Niższe ceny w całym koszyku zakupowym
Najważniejszym i niezmiennym priorytetem Biedronki jest oferowanie najlepszej jakości produktów w najniższych cenach. W roku naszego 30-lecia ze szczególną uwagą realizujemy tę strategię. Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby - chcą kupować w jak najniższych cenach. Potwierdzeniem naszej skuteczności w realizacji tej strategii są między innymi wyniki niezależnych badań koszyka zakupowego, gdzie regularnie zajmujemy pozycję najtańszej sieci w zestawieniu.
Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka