Czy ziemniaki to pyry, kartofle czy grule? Czy idziemy na zakupy do Biedry, Biedrony czy Biedronki? Te różnice czynią Polaków wyjątkowymi, ale od 30 lat łączy ich jedno - codzienne zakupy w ulubionej Biedronce. W nowym spocie jubileuszowym sieć pokazuje, jak przez trzy dekady stała się częścią polskiego społeczeństwa, będąc nie tylko sklepem, ale miejscem codziennych spotkań i zakupów milionów Polaków. Poprzez pryzmat regionalnych różnic Biedronka przypomina o tym, co nas łączy: o wspólnych zakupach, rodzinnych chwilach i wartościach, które od trzech dekad są fundamentem marki - bliskości z klientami i dostępności dobrej jakości produktów w najniższych cenach.
Podróż przez trzy dekady polskiej codzienności
Przez 30 lat obecności w Polsce poznaliśmy i pokochaliśmy te wszystkie różnice - od regionalnych dialektów po kulinarne tradycje. Nasz spot to hołd złożony tej różnorodności. I choć każdy z nas może mieć swój własny sposób na nazywanie ulubionych produktów czy nawet naszego sklepu, wszędzie Biedronka jest przyjaznym, lokalnym miejscem, gdzie każdy czuje się jak u siebie. Niezależnie czy mieszkamy w dużej czy mniejszej miejscowości – wszyscy tworzymy jedną społeczność.
Marek Badowski, Senior Marketing Manager ds. pozycjonowania i rozwoju marki w sieci Biedronka