Rodzicielstwo to piękna przygoda… i niezły maraton bez widocznej mety. Dlatego Dada z okazji swojego 25-lecia na rynku stworzyła pieluszki, które nie tylko dbają o maluszka, ale też pocieszają, motywują i bawią rodziców! Jako pierwsza marka pieluch w Polsce, w limitowanej edycji Dada Extra Care motywuje hasłami, które przypominają rodzicom, że dają radę, nawet jeśli piją zimną kawę od trzech godzin. Co więcej, zaprasza ich też do udziału w konkursie, w którym można wygrać 500 zł!
Wiemy, że rodzicielstwo to rollercoaster emocji – od zachwytu po zmęczenie i próbę przetrwania. Dlatego, z okazji 25-lecia naszej marki chcemy, by nasze pieluszki nie tylko dbały o najwyższy komfort najmłodszych, ale też dostarczały uśmiechu rodzicom i opiekunom w tych najbardziej wymagających chwilach.
Alicja Siarkowska, menedżerka ds. marketingu, odpowiedzialna za markę Dada