Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka w końcu dociera na Słowację i ląduje w Miłosławowie
Informacje korporacyjne

Biedronka w końcu dociera na Słowację i ląduje w Miłosławowie

05.03.2025

Po dwóch dekadach słowacki rynek detaliczny wita nowego silnego gracza. Biedronka - część kontrolowanej przez rodzinę i notowanej na giełdzie spółki Jerónimo Martins - wchodzi na Słowację ze swoimi pierwszymi sklepami. Biedronka otwiera swój pierwszy sklep 5.03.2025, o godzinie 14:00 w Miłosławiu (adres: 3265 Dunajská Lužná), niedaleko Bratysławy, ze specjalnymi atrakcjami i promocjami przygotowanymi dla pierwszych klientów. Główną atrakcją tego i innych sklepów Biedronka, które zostaną wkrótce otwarte, będzie połączenie niskich cen z najlepszą jakością na rynku.

Przed otwarciem sklepów firma przygotowała zupełnie nowe centrum dystrybucyjne w Voderadach, gdzie zespół 66 osób będzie wspierał logistykę sieci Biedronka. W niedalekiej przyszłości nastąpi otwarcie sklepów w innych słowackich miastach, takich jak Zvolen, Považská Bystrica, Nové Zámky i Senica. Jerónimo Martins Slovensko planuje stopniowo rozszerzać swoją obecność w różnych regionach Słowacji. W sumie firma zatrudnia już blisko 300 osób, w tym pracowników sklepów, centrali zlokalizowanej w Bratysławie oraz własnego centrum dystrybucyjnego.
1741166212251.jpg1741166212228.jpg1.jpg

To szczęśliwy dzień dla Grupy Jeronimo Martins, ponieważ przybywamy do nowego dla nas kraju, z naszą marką Biedronka, w roku jej 30-lecia. Wierzymy, że możemy dokonać pozytywnej zmiany na Słowacji i będziemy zaangażowani w ścisłą współpracę ze słowackimi dostawcami, aby zbudować najlepszą możliwą ofertę w najniższych cenach dla słowackich konsumentów i rodzin. 

Pedro Soares Dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins

Jakość liczy się tak samo jak cena

W swoim pierwszym sklepie na Słowacji, zlokalizowanym w miejscowości Miloslavov (3265 Dunajská Lužná), Biedronka zaoferuje około 3400 produktów, budując ofertę świeżej żywności we współpracy ze słowackimi dostawcami. Dzięki unikalnemu połączeniu elastyczności, efektywnej kosztowo organizacji i koncentracji na lokalnej produkcji, sieć jest zawsze wierna mottu: Nízke ceny každý deň.
Pierwsza placówka została zbudowana od podstaw przez słowackiego dewelopera w zaledwie dwa i pół miesiąca, z powierzchnią sprzedaży liczącą aż 876 metrów kwadratowych i całkowitą powierzchnią budynku wraz z zapleczem - 1 239 metrów kwadratowych. Sklep jest przestronny, nowocześnie zaprojektowany, wyposażony w jasne oświetlenie LED, sześć kas samoobsługowych i trzy kasy tradycyjne oraz elektroniczne etykiety cenowe, skanery cen i automat do zwrotu butelek. Już od pierwszego dnia na klientów czekają świeże owoce i warzywa - jeśli to tylko możliwe również ze Słowacji - a także pieczywo wypiekane kilka razy dziennie. Na klientów czeka także przeznaczony dla nich parking z 61 miejscami, w tym 3 dla osób z niepełnosprawnością. Biedronka planuje również instalację stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz paneli fotowoltaicznych na dachu sklepu.
BIEDRONKA MILOSLAVOV 1.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 8.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 7.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 18.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 17.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 16.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 10.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 15.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 11.jpgBIEDRONKA MILOSLAVOV 19.jpg

Naszym priorytetem jest oferowanie słowackim klientom świeżej żywności o wysokiej jakości i w najniższych cenach. Od samego początku koncentrujemy się również na współpracy ze słowackimi dostawcami, z którymi opracowaliśmy kilka marek własnych, podkreślających jakość, świeżość i zrównoważony rozwój. Te wartości - wraz z uczciwością i przejrzystością w naszej działalności - są kluczowymi czynnikami długoterminowego wzrostu Biedronki na Słowacji.

Maciej Łukowski, CEO Biedronki Słowacja

Biedronka ceni swoją reputację, szczególnie jeśli chodzi o jakość produktów i bycie zaufanym pracodawcą. Dział kontroli jakości produktów monitoruje świeżość i inne parametry sensoryczne i jakościowe bezpośrednio w centrum dystrybucyjnym, zapewniając, że tylko produkty spełniające najwyższe standardy mogą dotrzeć do sklepów. Rozwijając marki własne, Biedronka ściśle współpracuje z lokalnymi producentami, aby zapewnić, że dorównują one - a nawet przewyższają - jakością najlepiej sprzedające się produkty rynkowe w każdym segmencie. Celem jest zaoferowanie klientom najwyższej możliwej jakości w najlepszej cenie.
Start na Słowacji to również możliwość rozwoju polskich menedżerów na międzynarodowym rynku.

Dla mnie osobiście to szansa rozwoju i zdobywania unikatowych umiejętności. Cieszę się, że mogłem zbudować od podstaw zespół działu zakupów, który składa się ze słowackich ekspertek i ekspertów. Są bardzo zmotywowani, by razem ze słowackimi dostawcami budować ofertę Biedronki dopasowaną do potrzeb klientów. Zachowujemy to co najlepsze w Biedronce, dostosowując ofertę do lokalnych gustów i potrzeb.

Mikołaj Gala, Dyrektor Działu Zakupów w Biedronka Słowacja

Specjalne promocje dla pierwszych klientów

Klienci, którzy zrobią zakupy podczas ceremonii otwarcia w dniu 5 marca 2025 r. za minimum 30 €, otrzymają trzy kupony o wartości 10 € na zakupy w kolejnych dniach. Dodatkowo wszystkie produkty kosmetyczne ADIDAS będą oferowane ze specjalną zniżką przekraczającą 50% ceny regularnej. Również herbaty Teekanee będą oferowane z 50% rabatem, chipsy "Slovakia" - 30% oraz papiery toaletowe i kuchenne QUEEN.
Regularne godziny otwarcia sklepu w miejscowości Miloslavov to 7:00-21:00 od poniedziałku do soboty i 8:00-20:00 w niedziele.

Grupa z silnymi wartościami i jasną wizją

Grupa Jerónimo Martins (Jerónimo Martins, SGPS, S.A.) to międzynarodowa, kontrolowana przez rodzinę, firma specjalizująca się w detalicznej dystrybucji żywności z siedzibą w Lizbonie i notowana na giełdzie Euronext w Lizbonie. Dzięki ponad 230-letniemu doświadczeniu w handlu i sprzedaży detalicznej żywności, prowadzi ponad 5 700 sklepów w Portugalii, Polsce i Kolumbii.
W Polsce Jerónimo Martins jest właścicielem Biedronki, największej sieci dyskontów spożywczych w kraju, która w 2025 r. obchodzi 30-lecie istnienia. Jest liderem rynku z ponad 3 720 sklepami i ponad 81 000 pracowników, co czyni ją największym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości firmą w kraju pod względem przychodów. Grupa w Polsce prowadzi również Hebe, sieć specjalizującą się w produktach dla zdrowia i urody, która niedawno rozszerzyła swoją działalność także na Słowację.
W Portugalii Jeronimo Martins prowadzi odnoszącą sukcesy sieć supermarketów i hipermarketów Pingo Doce. Firma jest również właścicielem sieci hurtowni Recheio Cash & Carry, kawiarni Jeronymo i sklepów cukierniczych Hussel, a także ważnym producentem żywności z firmą Jeronimo Martins Agro-Alimentar.
Zupełnie nowa strona internetowa biedronka.sk to miejsce informacji o nowych promocjach dla klientów wraz z drukowanymi folderami obecnymi w sklepach. Dla osób poszukujących nowych ofert pracy Biedronka przygotowała specjalną stronę: pracujvbiedronke.sk
Przedstawiciele mediów mogą kontaktować się z biurem prasowym Biedronki pod adresem media@biedronka.sk

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
BIEDRONKA MILOSLAVOV 1.jpg
jpg
Pobierz
BIEDRONKA MILOSLAVOV 18.jpg
jpg
Pobierz
BIEDRONKA MILOSLAVOV 16.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO