Właśnie wystartowała rekrutacja do II edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. Projekt jest skierowany do studentów wszystkich uczelni, w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem w przygotowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży retail. Najlepsi mają szansę zgarnąć nawet po 7500 zł, z łącznej puli nagród wynoszącej 50 000 zł.
Start drugiej edycji konkursu Young Talents 4 Biedronka to najlepszy dowód na to, że projekt jest potrzebny i wzbudza wysokie zainteresowanie wśród studentów. W zeszłym roku zgłosiło się do nas ponad 200 osób, z których finałowa 18 pracowała nad realnymi wzywaniami biznesowymi. Dzięki zaangażowaniu mentorów, reprezentujących różne obszary Biedronki, co roku gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny projektu i dajemy możliwość poznania naszego dynamicznego biznesu od środka. Wierzę, że dołączenie do tej wyjątkowej inicjatywy może realnie wesprzeć pierwsze kroki w budowaniu kariery zawodowej młodej osoby.
Adriana Jeske, Menedżerka ds. budowania wizerunku pracodawcy
Wielu studentów nie zdaje sobie sprawy z ogromnych możliwości, jakie stoją przed nimi w różnych branżach. Dzięki inicjatywom takim jak nasza oraz otwartości Biedronki na wspieranie młodych liderów, mogą oni na nowo przemyśleć swoje plany zawodowe i odkryć fascynujące, nieoczywiste ścieżki kariery. Jednak nasz konkurs nie tylko pomaga im poznawać nowe perspektywy zawodowe, ale także rozbudza innowacyjność i przedsiębiorczość. Praca projektowa pozwala uczestnikom zdobyć naprawdę cenne umiejętności, a przede wszystkim uczy kreatywnego rozwiązywania biznesowych wyzwań, które jest tak ważne na rynku.
Kamil Maksymilian Tomkowicz, Członek Zarządu Fundacji Our Future Foundation