Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Kolejne 50 tysięcy złotych w puli nagród dla najlepszych studentów od Biedronki
Informacje korporacyjne

Kolejne 50 tysięcy złotych w puli nagród dla najlepszych studentów od Biedronki

17.03.2025

Właśnie wystartowała rekrutacja do II edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. Projekt jest skierowany do studentów wszystkich uczelni, w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem w przygotowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży retail. Najlepsi mają szansę zgarnąć nawet po 7500 zł, z łącznej puli nagród wynoszącej 50 000 zł.

Biedronka to największy pracodawca w Polsce, ale przede wszystkim nowoczesna firma z szerokimi perspektywami kariery zawodowej. Od lat, w ramach Kampusu Biedronki, wpiera młode talenty w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery. Każdego roku blisko 100 osób uczestniczy w realizowanych przez firmę programach talentowych – Management Trainee, Owocnych Wakacjach czy Start IT. W najnowszym programie Akcja Operacja rekrutującym najlepszych do pracy w sprzedaży, logistyce lub łańcuchu dostaw, do Biedronki aplikowało ponad 6 000 chętnych.
Ubiegłoroczny sukces Konkursu Young Talents 4 Biedronka sprawił, że firma zdecydowała się po raz drugi zrealizować ten wyjątkowy projekt, który jest kolejnym, nowatorskim krokiem w ramach realizowanej przez Biedronkę strategii współpracy ze środowiskiem akademickim. Do aplikowania firma zaprasza studentów z całego kraju, niezależnie od tego na jakiej uczelni i w jakim trybie studiują. Młode talenty przez pół roku będą pracować w 3-osobowych grupach nad wybranym projektem z obszarów: marketingu w e-commerce, logistyki, IT, doskonalenia pracy sklepu, logistyki w e-commerce i budowania relacji z klientami. W tym roku z każdą grupą pracować będzie 2 mentorów z Biedronki.

Start drugiej edycji konkursu Young Talents 4 Biedronka to najlepszy dowód na to, że projekt jest potrzebny i wzbudza wysokie zainteresowanie wśród studentów. W zeszłym roku zgłosiło się do nas ponad 200 osób, z których finałowa 18 pracowała nad realnymi wzywaniami biznesowymi. Dzięki zaangażowaniu mentorów, reprezentujących różne obszary Biedronki, co roku gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny projektu i dajemy możliwość poznania naszego dynamicznego biznesu od środka. Wierzę, że dołączenie do tej wyjątkowej inicjatywy może realnie wesprzeć pierwsze kroki w budowaniu kariery zawodowej młodej osoby. 

Adriana Jeske, Menedżerka ds. budowania wizerunku pracodawcy

W procesie rekrutacji Biedronka stawia na proaktywne podejście do działania, ambicję i otwarty umysł. Studenci, które przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w wiosennym, 2-dniowym Bootcampie w Warszawie, gdzie poznają swoich mentorów, a także rozpoczną pracę nad projektami. Young Talents 4 Biedronka to unikalna okazja, by wziąć udział w przedsięwzięciu, które może mieć wpływ na miliony klientów każdego dnia.

Wielu studentów nie zdaje sobie sprawy z ogromnych możliwości, jakie stoją przed nimi w różnych branżach. Dzięki inicjatywom takim jak nasza oraz otwartości Biedronki na wspieranie młodych liderów, mogą oni na nowo przemyśleć swoje plany zawodowe i odkryć fascynujące, nieoczywiste ścieżki kariery. Jednak nasz konkurs nie tylko pomaga im poznawać nowe perspektywy zawodowe, ale także rozbudza innowacyjność i przedsiębiorczość. Praca projektowa pozwala uczestnikom zdobyć naprawdę cenne umiejętności, a przede wszystkim uczy kreatywnego rozwiązywania biznesowych wyzwań, które jest tak ważne na rynku.

Kamil Maksymilian Tomkowicz, Członek Zarządu Fundacji Our Future Foundation

W DNA Biedronki wpisany jest rozwój oraz dzielenie się wiedzą i na to właśnie mogą liczyć studenci biorący udział w konkursie. W programie zaplanowano szereg szkoleń, a trójka zdobywców pierwszego miejsca otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 7 000 złotych oraz e-kody o wartości 500 złotych brutto na zakupy w sklepach Biedronka.
Konkurs Young Talents 4 Biedronka to nie jedyna inicjatywa, którą największy pracodawca w Polsce realizuje w ramach projektu Kampus Biedronki. W tym roku największa sieć handlowa w kraju została partnerem I edycji programu rozwojowo-networkingowego SheLeads Tomorrow, organizowanego przez Akademię Leona Koźmińskiego. SheLeads Tomorrow to inicjatywa, która realnie wspiera młode kobiety, pomagając im odnaleźć swoją ścieżkę zawodową i dobrze przygotować się do pełnienia roli liderki w przyszłości. Tylko w marcu i kwietniu Biedronka pojawi się także na wielu wydarzeniach dla studentów: targach pracy w Warszawie, Poznaniu, Łodzi czy na finale Uniwersyteckiej Ligi Logistyków w Katowicach, organizowanym przez Klub Absolwentów Logistyki i Transportu.
Więcej informacji o konkursie Young Talents 4 Biedronka i formularz aplikacyjny dostępny jest na stronie: www.youngtalents4Biedronka.pl

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO