Sieć sklepów Biedronka, codziennie dostarczająca swoim klientom najwyższej jakości produkty spożywcze w najniższych cenach wchodzi na kolejny rynek. Tym razem… kosmetyczny. Największa sieć handlowa w kraju w ramach swojej marki własnej NIUQI wprowadza nową linię produktów do włosów. Ale to nie wszystko. Przy tej okazji Biedronka chce edukować i pomóc znaleźć swoim klientom zainteresowanych świadomą pielęgnacją rozwiązanie na wszystkie problemy z włosami.
Biedronka systematycznie rozszerza swój asortyment, odpowiadając na potrzeby klientów. Tym razem odpowiadamy na trend świadomej pielęgnacji włosów w oparciu o równowagę PEH, oferując nową linię kosmetyków w ramach lubianej przez klientów marki NIUQI. Mamy nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wiosny i pożegnaniem sezonu na zimowe czapki nasze produkty zyskają uznanie wśród klientów zainteresowanych przywróceniem równowagi swoim włosom, którzy docenią wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnej cenie.
Paulina Kmita, Kupiec odpowiedzialna za kategorię kosmetyków w markach własnych w sieci Biedronka