Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
Informacje produktowe

Biedronka wchodzi na kolejny rynek

07.04.2025

Sieć sklepów Biedronka, codziennie dostarczająca swoim klientom najwyższej jakości produkty spożywcze w najniższych cenach wchodzi na kolejny rynek. Tym razem… kosmetyczny. Największa sieć handlowa w kraju w ramach swojej marki własnej NIUQI wprowadza nową linię produktów do włosów. Ale to nie wszystko. Przy tej okazji Biedronka chce edukować i pomóc znaleźć swoim klientom zainteresowanych świadomą pielęgnacją rozwiązanie na wszystkie problemy z włosami.

NIUQI to marka własna Biedronki, którą do tej pory klienci kojarzyli z kosmetykami do makijażu i paznokci. Od teraz dołącza do niej 9 produktów z nowej linii do włosów. Czy wiecie, że włosy w zależności od struktury, dzielą się na trzy rodzaje – wysokoporowate, średnioporowate i niskoporowate? Diagnoza porowatości włosów to pierwszy krok do ich świadomej pielęgnacji. I właśnie na tej filozofii i równowadze PEH, czyli dostarczeniu pasmom kluczowych składników protein (P), emolientów (E) oraz humektantów (H) opiera się nowa linia produktów dostępnych tylko w Biedronce.
Stosowanie w kosmetykach tych trzech podstawowych składników w odpowiedniej ilości sprawia, że pasma wyglądają świetnie – są nawilżone, miękkie, pełne blasku oraz objętości, jak również stają się mniej podatne na uszkodzenia.

Biedronka systematycznie rozszerza swój asortyment, odpowiadając na potrzeby klientów. Tym razem odpowiadamy na trend świadomej pielęgnacji włosów w oparciu o równowagę PEH, oferując nową linię kosmetyków w ramach lubianej przez klientów marki NIUQI. Mamy nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wiosny i pożegnaniem sezonu na zimowe czapki nasze produkty zyskają uznanie wśród klientów zainteresowanych przywróceniem równowagi swoim włosom, którzy docenią wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnej cenie.

Paulina Kmita, Kupiec odpowiedzialna za kategorię kosmetyków w markach własnych w sieci Biedronka

Nowa linia składa się z trzech produktów – szamponu, odzywki i maski, z których każdy występuje w trzech wariantach. Szampon nawilżający, balansujący lub oczyszczający jest dostępny w cenie 14,99. W tej samej cenie klienci kupią odżywkę humektantową (z betainą i trehalozą), emolientową (z olejem z czarnuszki i bawełny) czy proteinową zawierająca proteiny ryżu i soi. Maski w cenie 16,99 zł można wybierać w zależności od stopnia porowatości włosów – niskoporowate z proteinami ryżu i ekstraktem z baobabu, średnioporowate – olejem słonecznikowym, proteinami z pszenicy i ekstraktem z brokułu oraz wysokoporowate z olejem z czarnuszki i słodkich migdałów.
A gdzie w tym wszystkim element edukacyjny? Biedronka stworzyła specjalną stronę internetową, która nie tylko wyjaśnia na czym polegają zasady stosowania i pielęgnacji PEH, ale pomaga rozwiązać wszelkie problemy związane z włosami. Można tam m.in. dowiedzieć się, jak wykonać test na porowatość włosów i uzyskać wskazówki dotyczące odpowiedniego doboru rodzaju pielęgnacji i produktów.
Wprowadzeniu przez sieć sklepów Biedronka nowej linii kosmetyków do włosów towarzyszyć będzie kampania w mediach społecznościowych, mediach własnych oraz na YouTube.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Z Biedronką dziecięce marzenia w zasięgu ręki i portfela
28.05.2025
Informacje produktowe
Dzień Mamy pełen wdzięczności – wyjątkowe prezenty w Biedronce
22.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO