Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce, co oznacza, że można z nich korzystać niemal przy co drugim sklepie sieci. To znaczący krok w rozwijającej się współpracy obu marek, której celem jest ułatwianie codziennego życia milionom klientów w całym kraju.
Wszystko w jednym miejscu: zakupy, paczki, a nawet ładowanie samochodu
Obserwujemy, że konsumenci coraz częściej wybierają miejsca, które umożliwiają im realizację wielu codziennych spraw w jednym punkcie. Biedronki doskonale wpisują się w ten trend – to już nie tylko sklepy, ale także miejsca, gdzie można odebrać paczkę, zatankować energię do auta, czy odpocząć w trasie. Jesteśmy dumni, że nasza współpraca z Biedronką nabiera takiego tempa i skali.
Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL eCommerce Polska
Inwestycje napędzają rozwój usług
W DHL eCommerce Polska konsekwentnie rozwijamy naszą flotę elektrycznych pojazdów dostawczych – mamy już ponad 400 takich aut i inwestujemy w kolejne. Kurierzy cenią sobie możliwość ładowania pojazdów podczas przerw, zwłaszcza w lokalizacjach, które odwiedzają codziennie.
Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL eCommerce Polska

Nasze sklepy już teraz pełnią wiele funkcji w codziennym życiu klientów – oferują nie tylko najlepsze ceny, ale też nowe wygody, jak odbiór paczek czy ładowanie aut elektrycznych. W tym roku Biedronka obchodzi 30-te urodziny w Polsce, a nasze plany inwestycyjne stale rosną. Przykładem ich skutecznej realizacji jest rozbudowa sieci automatów DHL BOX 24/7. To przykład mądrej inwestycji, która podnosi komfort klientów w całej Polsce i odpowiada na współczesne potrzeby, a nasze placówki dzięki temu są jeszcze silniejszymi lokalnymi centrami realizacji usług nie tylko związanych z zakupem żywności.
Przemysław Jurowicz, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami sieci Biedronka