Mięso to nieodłączny element polskiej tradycji kulinarnej. W Światowy Dzień Mięsa, który obchodzimy już 6 czerwca, sieć Biedronka przypomina, jak istotna jest jakość mięsa i jego dostępność dla milionów Polaków. Dzięki rozwijanemu w całym kraju, unikalnemu na rynku konceptowi lad tradycyjnych, sieć umożliwia klientom zakup świeżych wyrobów mięsnych, wędlin, serów i ryb – także od lokalnych dostawców – w atrakcyjnych cenach i z gwarancją wysokiej jakości. Już dziś z tej możliwości korzysta ponad 1,6 mln klientów tygodniowo w prawie 1400 sklepach. Rozwijane przez sieć udogodnienie w formie lad tradycyjnych stanowi istotny filar strategii wspierania lokalnych dostawców, rozwijania regionalnych smaków i tworzenia dodatkowych miejsc pracy.
Już prawie 1400 sklepów z ladą tradycyjną

Od 30 lat obecności na polskim rynku dokładnie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Wiemy, jak ważna jest dla nich świeżość, autentyczność smaków i jakość produktów, w tym mięsa. Dzięki ladom tradycyjnym możemy łączyć nowoczesność z tradycją – zapewniając codzienny dostęp do lokalnych wyrobów w atrakcyjnych cenach. To koncept, który nie tylko buduje zaufanie, ale też realnie wspiera regionalnych dostawców i tworzy nowe miejsca pracy.
Weronika Gałka, Menedżer ds. Projektów Operacyjnych w sieci Biedronka
Polacy wybierają świeżość prosto z lady
- filet z piersi kurczaka, łopatka, schab i szynka wieprzowa oraz podudzie z kurczaka w kategorii mięsa,
- pierś gotowana z indyka, szynka doskonała, polędwica sopocka, szynka wędzona czereśnią i szynka farmerska wśród wędlin,
- gouda i ser królewski wśród serów,
- makrela wędzona w kategorii ryb.

Nowe miejsca pracy i większa dostępność

Smak regionu od lokalnych dostawców
