Świadome sortowanie odpadów to dziś konieczność, a troska o środowisko zaczyna się od prostych nawyków – takich jak wrzucanie śmieci do właściwego kosza. Właśnie do takich działań zachęca nowa, ogólnopolska kampania edukacyjna „Mistrzowie wrzucają do żółtego!”, przygotowana przez sieć sklepów Biedronka we współpracy z Tetra Pak. Ambasadorem akcji został Piotr „Grabo” Grabowski, światowej klasy mistrz wsadów do kosza, który swoim zaangażowaniem inspiruje do działania. Celem kampanii jest zwiększanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów i promowanie prawidłowego sortowania kartonowych opakowań po żywności płynnej.
- 31.07 – ul. Morska 70A/B, Gdynia
- 07.08 – ul. Warszawska 42, Warszawa
- 11.08 – ul. Gęsia 16, Lublin
Chcemy, żeby sortowanie odpadów przestało być obowiązkiem, a stało się nawykiem – prostym, codziennym gestem, który ma wielką moc. Dzięki skali działalności sieci Biedronka jesteśmy w stanie dotrzeć z tym ważnym przekazem do milionów klientów. Zapraszamy wszystkich – zwłaszcza młodych – na nasze specjalne wydarzenia pod sklepami Biedronka. To świetna okazja, by połączyć dobrą zabawę z nauką i przekonać się, że bycie eko naprawdę się opłaca.
Katarzyna Grabarska, Starsza Menadżerka ds. Ekoprojektowania Opakowań w sieci Biedronka
Odpowiednie sortowanie odpadów zaczyna się od edukacji – nie tylko dzieci, ale przede wszystkim młodego pokolenia, którego codzienne wybory będą miały wpływ na zmiany społeczne w kontekście środowiska. W Tetra Pak mamy przekonanie, że czytelne oznaczenia na opakowaniach mogą znacznie ułatwić ten proces precyzyjnie wskazując, gdzie należy umieścić dany karton po zużyciu. To z kolei bardzo wzmocni właściwy recykling takich produktów. Nasza kampania koncentruje się na budowaniu świadomych nawyków oraz dostarczaniu praktycznej wiedzy, aby każdy mógł w prosty sposób przyczynić się do ochrony środowiska.
Emanuel Kleszcz, Marketing Manager w Tetra Pak