Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem sprzedaży o 9,4% osiągając całkowitą sprzedaż na poziomie 3,8 mld euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży , osiągając wzrost o 13,4% w złotych(27,3% w euro).
Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 osiągając bardzo dobre wyniki sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Całkowita sprzedaż wyniosła 3,8mld euro i była wyższa o 9,4% niż w roku 2004.
Również Biedronka odnotowała wysoki wzrost sprzedaży, który wyniósł 13,4% w stosunku do roku ubiegłego a sprzedaż całkowita wyniosła 5,37mld PLN(1,34 mld euro).
W 2005 roku Biedronka otworzyła 84 nowe sklepy ,przewyższając założone oczekiwania i zamknęła rok liczbą 805 sklepów.