strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

2005 to kolejny dobry rok dla Grupy Jeronimo Martins

21.02.2006

Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem zysku netto o 19,3% w stosunku do roku 2004, osiągając wynik ponad 110 mln euro. Całkowita sprzedaż Grupy wyniosła 3,8 mld euro i była wyższa o 9,5% niż w roku ubiegłym. Należąca do Jerónimo Martins sieć sklepów Biedronka także może się pochwalić dobrymi wynikami -sprzedaż całkowita wzrosła o 27,3% w euro (13,4% w złotych).

Sieć sklepów Biedronka kolejny rok umocniła swoją pozycję niekwestionowanego lidera w swoim formacie. Otwarcia nowych sklepów, wraz ze wzrostem sprzedaży w istniejących już placówkach pozwoliły na całkowity wzrost sprzedaży w złotych o 13,4% , co daje 27,3% wzrost w euro. Zyskowność Biedronki kontynuuje trend wzrostowy z EBITDA wynoszącym 5,1% w stosunku do wartości sprzedaży.
Siła tego formatu oraz doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce pozwoliło przyspieszyć rozwój sieci: otwarto 84 nowe sklepy ,co przekroczyło oczekiwania i zakładany plan.
Ze wszystkich środków Grupy przeznaczonych na inwestycje ,które wyniosły 168,5 mln euro ,43% zostało zainwestowanych w Polsce.
Na kolejny rok założono kontynuację rozwoju biznesu w Polsce. Planuje się utrzymanie szybkiego i stabilnego wzrostu sieci Biedronka kontynuując otwarcia nowych sklepów i modernizację istniejących (odpowiednio 80-100 sklepów rocznie i 40-60 modernizacji).
Łącznie z ambitnymi planami rozwoju obecnego portfolio biznesu, Grupa będzie kontynuować poszukiwania i analizy nowych ścieżek rozwoju poprzez nowe formaty sklepów lub geograficznie nowe rynki czy rodzaje działalności.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause