strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Superbrands dla Biedronki

03.03.2006

Mamy przyjemność poinformować, że w kolejnej edycji projektu Superbrands Polska – konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku – marka „Biedronka”, już po raz drugi została wyróżniona tym prestiżowym tytułem!

„ W tegorocznej edycji konkursu Superbrands Polska, jury oceniające najsilniejsze marki na rynku polskim wśród 1.500 marek konsumenckich obecnych w Polsce. Marka „Biedronka” otrzymała tytuł Superbrands Polska już po raz drugi. Jest to dowód uznania dla konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej Jeronimo Martins. Biedronka jest jedyną siecią handlową w Polsce, która prowadzi działania reklamowe mające na celu budowanie marki. Komunikacja reklamowa Biedronki, dowcipna i inteligentna, nie tylko zachęca klientów do zakupów w sklepach tej sieci, ale przede wszystkim buduje osobowość marki Biedronka, a przez to lojalność klientów” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, Prezes Zarządu New Communications, organizatora konkursu w Polsce.
Superbrands to niezależna organizacja, która działa od ponad 10 lat, obecnie już w 41 krajach. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Potocznie zwane „oskarami marketigu” nagrody Superbrands, oceniają to, co w marce najważniejsze: siłę i wyrazistość. Organizacja rozpowszechniła ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu najmocniejszych na danym rynku brandów. Marki, które znalazły się w biblii brandingu” wyłaniane są w kilku etapach przez Radę Marek. W składzie pierwszej polskiej Rady Marek, znalazły się niekwestionowane autorytety ze świata biznesu, reklamy i mediów.
„Szczególne wyróżnienie jakim jest Superbrand dla Biedronki, odbieramy jako potwierdzenie wartości i siły naszej marki. Aż 95% Polaków zna markę Biedronka a ponad połowa deklaruje, że regularnie robi w niej zakupy. Na wizerunek i siłę naszej marki wpływ mają przede wszystkim tysiące pracowników obsługujących rzeszę ponad miliona klientów dziennie w sklepach, wspierani przez działania marketingowe ,które są ważnym elementem naszej strategii”- dodaje Anna Sierpińska , Dyrektor Marketingu i Komunikacji JMD S.A.
Tytuł „Superbrand 2005” to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, które potwierdza słuszność strategii budowania naszej marki oraz to, jak jest ona postrzegana.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause