strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Superbrands dla Biedronki

03.03.2006

Mamy przyjemność poinformować, że w kolejnej edycji projektu Superbrands Polska – konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku – marka „Biedronka”, już po raz drugi została wyróżniona tym prestiżowym tytułem!

„ W tegorocznej edycji konkursu Superbrands Polska, jury oceniające najsilniejsze marki na rynku polskim wśród 1.500 marek konsumenckich obecnych w Polsce. Marka „Biedronka” otrzymała tytuł Superbrands Polska już po raz drugi. Jest to dowód uznania dla konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej Jeronimo Martins. Biedronka jest jedyną siecią handlową w Polsce, która prowadzi działania reklamowe mające na celu budowanie marki. Komunikacja reklamowa Biedronki, dowcipna i inteligentna, nie tylko zachęca klientów do zakupów w sklepach tej sieci, ale przede wszystkim buduje osobowość marki Biedronka, a przez to lojalność klientów” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, Prezes Zarządu New Communications, organizatora konkursu w Polsce.
Superbrands to niezależna organizacja, która działa od ponad 10 lat, obecnie już w 41 krajach. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Potocznie zwane „oskarami marketigu” nagrody Superbrands, oceniają to, co w marce najważniejsze: siłę i wyrazistość. Organizacja rozpowszechniła ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu najmocniejszych na danym rynku brandów. Marki, które znalazły się w biblii brandingu” wyłaniane są w kilku etapach przez Radę Marek. W składzie pierwszej polskiej Rady Marek, znalazły się niekwestionowane autorytety ze świata biznesu, reklamy i mediów.
„Szczególne wyróżnienie jakim jest Superbrand dla Biedronki, odbieramy jako potwierdzenie wartości i siły naszej marki. Aż 95% Polaków zna markę Biedronka a ponad połowa deklaruje, że regularnie robi w niej zakupy. Na wizerunek i siłę naszej marki wpływ mają przede wszystkim tysiące pracowników obsługujących rzeszę ponad miliona klientów dziennie w sklepach, wspierani przez działania marketingowe ,które są ważnym elementem naszej strategii”- dodaje Anna Sierpińska , Dyrektor Marketingu i Komunikacji JMD S.A.
Tytuł „Superbrand 2005” to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, które potwierdza słuszność strategii budowania naszej marki oraz to, jak jest ona postrzegana.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause