Informujemy, że trwająca w maju i czerwcu kampania „Produkty polskie? Tylko w Feira Nova!”, to specjalna akcja promująca produkty oferowane w Polsce w sieci sklepów „Biedronka” i pochodzące wyłącznie od polskich producentów.
Kampania została przeprowadzona w portugalskiej sieci hipermarketów Feira Nova, należącej do koncernu Jeronimo Martins, w 23 miastach Portugalii. Działania promocyjne objęły 37 produktów pochodzących z Polski.
Wyprodukowane w Polsce produkty spożywcze cieszą się rosnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci Feira Nova, którzy doceniają ich najwyższą jakość oraz walory smakowe. Najczęściej sprzedawane są polskie warzywa konserwowe, soki, konfitury oraz słodycze (pierniki i ciastka). Sukces ten jest o tyle znaczący, że kuchnie i upodobania kulinarne naszych krajów istotnie się różnią.
Jeronimo Martins ma zamiar dalej prowadzić działania wspierające sprzedaż i promocje produktów pochodzących z Polski. Jest częścią naszej filozofii biznesowej aby tworzyć stabilny rynek zbytu działającym w Polsce producentom żywności, którzy są naszymi stałymi partnerami handlowymi. Budując bowiem naszą firmę, przez ostatnie 10 lat, oparliśmy się na potencjale firm produkujących żywność w Polsce, czego skutkiem jest imponujący wynik – ponad 95% produktów spożywczych sprzedawanych w sieci sklepów Biedronka, została wyprodukowana właśnie w Polsce. Obecne działania w Portugalii zmierzają do tworzenia nowych rynków zbytu naszym partnerom handlowym.