strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.

06.02.2007

„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci. Specjalne foldery prezentują artykuły spożywcze wytwarzane w naszym kraju oraz wypowiedzi ekspertów zajmujących się badaniem żywności. Biedronka już na początku działalności postanowiła zaufać polskim produktom i oprzeć się na potencjale ich rodzimych wytwórców. Dzisiaj może poszczycić się imponującym wynikiem – ponad 95% towarów na półkach Biedronki pochodzi właśnie od rodzimych producentów. Są one wytwarzane z wielką starannością, a ich wprowadzenie na rynek poprzedzane jest uważnym badaniem potrzeb klientów.

"Wszystkie nasze produkty mają wspólną cechę - najwyższą jakość. Jedenaście lat temu zdecydowaliśmy, że klienci w Biedronce będą otrzymywali towary wyprodukowane w Polsce - z najlepszych surowców, przez najlepszych wytwórców. Z satysfakcją możemy powiedzieć, że ta filozofia przynosi wspaniałe efekty, które przekładają się na coraz większą sprzedaż i rosnące zaufanie do naszej oferty. Trudno sobie wyobrazić lepszą nagrodę za konsekwentną pracę nad wdrażaniem i promowaniem zdrowych, polskich artykułów spożywczych. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie zaprezentować je szerzej konsumentom – ponieważ stawiamy właśnie na polskie produkty” – mówi Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Biedronki.
Biedronka współpracuje na stałe z ponad 400 dostawcami – w oparciu o długoterminowe umowy. To właśnie wspólnie z nimi przygotowuje ofertę produktową dla swoich klientów. Każdy artykuł trafiający do sprzedaży przechodzi rygorystyczne testy jakościowe. Dział Kontroli Jakości Biedronki nieustannie monitoruje zarówno ich jakość, jak i walory smakowe. Przeprowadzamy około 200 testów miesięcznie. Powodzenie, jakim cieszą się polskie towary w Biedronce, świadczy o tym, że konsumenci doceniają ten wysiłek.
W lutym 2006 roku trzy artykuły sprzedawane w Biedronce zwyciężyły w prestiżowym Programie Marketingowym „Produkt Roku – Wybór Konsumenta”. Były to Jogurty „FruVita”, paluszki rybne „Złota rybka” oraz sery „Światowid” – wszystkie wyprodukowane w Polsce. Tytuł „Produkt Roku – Wybór Konsumenta” to wyróżnienie przyznawane w wyniku zakrojonego na dużą skalę badania preferencji klientów, którzy oceniają walory wyrobów. Nagroda uchodzi za jedną z najważniejszych na rynku właśnie ze względu na to, że jury stanowią sami konsumenci.
Biedronka zamierza dalej rozwijać i poszerzać współpracę z polskimi producentami żywności i – podążając za potrzebami klientów – wprowadzać do sprzedaży kolejne, zdrowe i smaczne artykuły spożywcze o najwyższej jakości.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności
05.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka wybrała partnera do PPK
hr
17.10.2019
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimedia
GDPR Clause