strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.

06.02.2007

„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci. Specjalne foldery prezentują artykuły spożywcze wytwarzane w naszym kraju oraz wypowiedzi ekspertów zajmujących się badaniem żywności. Biedronka już na początku działalności postanowiła zaufać polskim produktom i oprzeć się na potencjale ich rodzimych wytwórców. Dzisiaj może poszczycić się imponującym wynikiem – ponad 95% towarów na półkach Biedronki pochodzi właśnie od rodzimych producentów. Są one wytwarzane z wielką starannością, a ich wprowadzenie na rynek poprzedzane jest uważnym badaniem potrzeb klientów.

"Wszystkie nasze produkty mają wspólną cechę - najwyższą jakość. Jedenaście lat temu zdecydowaliśmy, że klienci w Biedronce będą otrzymywali towary wyprodukowane w Polsce - z najlepszych surowców, przez najlepszych wytwórców. Z satysfakcją możemy powiedzieć, że ta filozofia przynosi wspaniałe efekty, które przekładają się na coraz większą sprzedaż i rosnące zaufanie do naszej oferty. Trudno sobie wyobrazić lepszą nagrodę za konsekwentną pracę nad wdrażaniem i promowaniem zdrowych, polskich artykułów spożywczych. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie zaprezentować je szerzej konsumentom – ponieważ stawiamy właśnie na polskie produkty” – mówi Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Biedronki.
Biedronka współpracuje na stałe z ponad 400 dostawcami – w oparciu o długoterminowe umowy. To właśnie wspólnie z nimi przygotowuje ofertę produktową dla swoich klientów. Każdy artykuł trafiający do sprzedaży przechodzi rygorystyczne testy jakościowe. Dział Kontroli Jakości Biedronki nieustannie monitoruje zarówno ich jakość, jak i walory smakowe. Przeprowadzamy około 200 testów miesięcznie. Powodzenie, jakim cieszą się polskie towary w Biedronce, świadczy o tym, że konsumenci doceniają ten wysiłek.
W lutym 2006 roku trzy artykuły sprzedawane w Biedronce zwyciężyły w prestiżowym Programie Marketingowym „Produkt Roku – Wybór Konsumenta”. Były to Jogurty „FruVita”, paluszki rybne „Złota rybka” oraz sery „Światowid” – wszystkie wyprodukowane w Polsce. Tytuł „Produkt Roku – Wybór Konsumenta” to wyróżnienie przyznawane w wyniku zakrojonego na dużą skalę badania preferencji klientów, którzy oceniają walory wyrobów. Nagroda uchodzi za jedną z najważniejszych na rynku właśnie ze względu na to, że jury stanowią sami konsumenci.
Biedronka zamierza dalej rozwijać i poszerzać współpracę z polskimi producentami żywności i – podążając za potrzebami klientów – wprowadzać do sprzedaży kolejne, zdrowe i smaczne artykuły spożywcze o najwyższej jakości.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause