strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„RAZEM ZADBAJMY O ZDROWIE” - Rusza III edycja akcji profilaktyki anty-nowotworowej skierowanej do kobiet zatrudnionych w Biedronce oraz wielka kampania społeczna.

08.03.2007

W czwartek, 8 marca Br. rozpoczęła się III edycja jednej z największych wśród pracodawców akcji profilaktyki zdrowotnej, którą Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. adresuje do kobiet zatrudnionych w Biedronce. W tym roku akcja umożliwiająca przeprowadzenie badań na koszt pracodawcy (mammografia, cytologia, USG piersi) adresowana jest do ponad 10 000 pań. Firma zapewniła im badania w placówkach Medicover w całej Polsce.

W tym samym czasie, w sklepach Biedronka rozpocznie się społeczna kampania informacyjna „Razem zadbajmy o zdrowie”. Na rozpoczęcie takiej kampanii zdecydowaliśmy się po sugestiach ze strony Polskiego Komitetu Zwalczania Raka, naszego partnera w tej akcji. W ponad 900 sklepach Biedronka, w całym kraju, rozdawane będą specjalne ulotki podkreślające wagę i konieczność przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych związanych z zachorowaniami na nowotwory u kobiet. Te same informacje znajdą się na specjalnych plakatach, które umieszczamy w sklepach naszej sieci.
„Zdecydowaliśmy, aby wspólnie wykorzystać unikalną drogę bezpośredniej komunikacji, jaką jest największa sieć handlu detalicznego w Polsce – sklepy Biedronka, które dziennie odwiedza ponad 1,5 miliona klientów. Większość z tej liczby stanowią kobiety – najważniejszy adresat naszej kampanii. Bardzo ważnym elementem kampanii będzie informowanie o tym, które z badań profilaktyki anty-nowotworowej przysługują pacjentkom bezpłatnie i są opłacane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Informacje te, choć dostępne publicznie – nie spełniają swojej roli i dlatego rocznie umiera na nowotwory złośliwe zbyt dużo kobiet w Polsce” – powiedział profesor Zbigniew Wronkowski z Polskiego Komitetu Zwalczania Raka.
Zakończone sukcesem, poprzednie edycje wewnętrznej akcji JMD S.A. „Razem zadbajmy o zdrowie” przyczyniły się do kontynuacji w postaci III, największej z dotychczasowych edycji – poszerzonej dodatkowo o kampanię społeczną. Działania te podjęliśmy w uznaniu wagi problemu społecznego, jakim jest wysoka zachorowalność i śmiertelność w wyniku nowotworów wśród kobiet. Główną przyczyną czarnych statystyk w tym względzie jest zły stan świadomości społecznej na temat zapobiegania i wykrywania nowotworów. Odwrócenie tego stanu rzeczy – wzorem krajów Europy Zachodniej - ma szansę diametralnie zmienić złe statystyki i bardzo poważnie ograniczyć umieralność na te choroby. Źródła medyczne wskazują bowiem że nowotwory kobiece, wykryte we wczesnym stadium, są w większości przypadków całkowicie wyleczalne. Obydwie z tych dwóch ważnych społecznie akcji, potrwają do końca maja br.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności
05.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka wybrała partnera do PPK
hr
17.10.2019
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimedia
GDPR Clause