strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„RAZEM ZADBAJMY O ZDROWIE” - Rusza III edycja akcji profilaktyki anty-nowotworowej skierowanej do kobiet zatrudnionych w Biedronce oraz wielka kampania społeczna.

08.03.2007

W czwartek, 8 marca Br. rozpoczęła się III edycja jednej z największych wśród pracodawców akcji profilaktyki zdrowotnej, którą Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. adresuje do kobiet zatrudnionych w Biedronce. W tym roku akcja umożliwiająca przeprowadzenie badań na koszt pracodawcy (mammografia, cytologia, USG piersi) adresowana jest do ponad 10 000 pań. Firma zapewniła im badania w placówkach Medicover w całej Polsce.

W tym samym czasie, w sklepach Biedronka rozpocznie się społeczna kampania informacyjna „Razem zadbajmy o zdrowie”. Na rozpoczęcie takiej kampanii zdecydowaliśmy się po sugestiach ze strony Polskiego Komitetu Zwalczania Raka, naszego partnera w tej akcji. W ponad 900 sklepach Biedronka, w całym kraju, rozdawane będą specjalne ulotki podkreślające wagę i konieczność przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych związanych z zachorowaniami na nowotwory u kobiet. Te same informacje znajdą się na specjalnych plakatach, które umieszczamy w sklepach naszej sieci.
„Zdecydowaliśmy, aby wspólnie wykorzystać unikalną drogę bezpośredniej komunikacji, jaką jest największa sieć handlu detalicznego w Polsce – sklepy Biedronka, które dziennie odwiedza ponad 1,5 miliona klientów. Większość z tej liczby stanowią kobiety – najważniejszy adresat naszej kampanii. Bardzo ważnym elementem kampanii będzie informowanie o tym, które z badań profilaktyki anty-nowotworowej przysługują pacjentkom bezpłatnie i są opłacane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Informacje te, choć dostępne publicznie – nie spełniają swojej roli i dlatego rocznie umiera na nowotwory złośliwe zbyt dużo kobiet w Polsce” – powiedział profesor Zbigniew Wronkowski z Polskiego Komitetu Zwalczania Raka.
Zakończone sukcesem, poprzednie edycje wewnętrznej akcji JMD S.A. „Razem zadbajmy o zdrowie” przyczyniły się do kontynuacji w postaci III, największej z dotychczasowych edycji – poszerzonej dodatkowo o kampanię społeczną. Działania te podjęliśmy w uznaniu wagi problemu społecznego, jakim jest wysoka zachorowalność i śmiertelność w wyniku nowotworów wśród kobiet. Główną przyczyną czarnych statystyk w tym względzie jest zły stan świadomości społecznej na temat zapobiegania i wykrywania nowotworów. Odwrócenie tego stanu rzeczy – wzorem krajów Europy Zachodniej - ma szansę diametralnie zmienić złe statystyki i bardzo poważnie ograniczyć umieralność na te choroby. Źródła medyczne wskazują bowiem że nowotwory kobiece, wykryte we wczesnym stadium, są w większości przypadków całkowicie wyleczalne. Obydwie z tych dwóch ważnych społecznie akcji, potrwają do końca maja br.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause