strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Marka Biedronka nagrodzona podczas gali finałowej Superbrands

20.04.2007

19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się uroczysta gala kończąca drugą edycję projektu Superbrands, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.

Podczas wczorajszej gali w Hotelu Hilton w Warszawie, na której obecnych było kilkuset gości, w tym osobistości ze świata kultury i biznesu, wręczono nagrody 41 markom. Pośród nich znalazła się Biedronka. Nagrodę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik – Prezes New Communications Sp. z o.o., agencji będącej wyłącznym partnerem w Polsce międzynarodowej organizacji Superbrands, odebrał dyrektor generalny Biedronki Pedro Pereira da Silva. Wśród nagrodzonych marek znalazły się m.in.: Google, Hewlett Packard, Mc Donald's, Harley-Davidson, Coca-Cola, Dr Irena Eris i Bosch.
Tytuł Superbrand przyznają członkowie niezależnej Rady Marek danego kraju. Jest to dobrowolny i niezależny panel ekspertów, w skład którego wchodzą ludzie z różnych środowisk: dziennikarze, reprezentanci agencji (PR, marketingowych, badań rynku, itd.) oraz przedstawiciele największych firm. Eksperci w liczbie maksimum 30 osób zostają powołani przez New Communications po akceptacji The Superbrands Ltd. w Londynie. Ocenili oni 1 500 marek głównych wyselekcjonowanych z ok. 5 000 marek.
Celem konkursu jest budowanie świadomości marki i promowanie idei brandingu w Polsce.
***
Pomysłodawcą całego programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 12 lat w ponad 70 krajach na 4 kontynentach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych, oraz rozpowszechniać ideę „brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku brandów. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest gala, zwana w branży Oskarami Marketingu. Marki, które zostają uhonorowane tytułem Superbrands, wyłaniane są w kilku etapach przez Radę Marek. W skład polskiej Rady Marek Superbrands Polska 2006 weszły autorytety z dziedziny marketingu i reklamy – m.in. Krzysztof Kruszewski, Marek Janicki, Iwona Kossmann, Jarosław Ziębiński, Paweł Kowalewski czy Przemysław Pohrybieniuk. Partnerem Superbrands Polska jest stowarzyszenie ProMarka.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jeszcze więcej gazet lokalnych w sklepach sieci Biedronka
20.04.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause