23 kwietnia br. w warszawskim hotelu Le Regina odbyła się uroczysta gala Newsweeka i A.T. Kearney, podczas której wyróżniono czołówkę stu najcenniejszych marek na polskim rynku w 2006 r. Wśród nich znalazła się firma Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Ranking ,,stu” prezentujący najbardziej wartościowe polskie spółki 2006 roku opracowany został przez redakcje tygodnika Newsweek we współpracy z renomowaną, międzynarodową firmą doradztwa strategicznego A.T. Kearney.
Zestawienie powstało na podstawie kilkuset działających w Polsce firm o najwyższych przychodach. O miejscu w rankingu decydowała wycena wartości spółek, której dokonano w oparciu o dane historyczne i wyniki finansowe za 2006 rok.
Główne dwa parametry wskazujące na wzrost JMD to - awans w rankingu z miejsca 60 w ubiegłym roku na 48 w obecnym oraz 87% wzrost wartości firmy w stosunku do ubiegłego roku. Niewątpliwie jest to potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki.