strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

MSWiA zaprasza Biedronkę do współpracy

13.06.2007

W ponad 950 sklepach Biedronka w całej Polsce rozpoczęła się, zaplanowana na miesiąc, specjalna kampania informująca klientów sieci o konieczności wymiany starych dowodów osobistych na nowe - zgodne z przepisami Unii Europejskiej. Akcja jest wspólnym przedsięwzięciem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. Ze specjalnych plakatów klienci mogą się dowiedzieć, że od 1 stycznia 2008 roku stare dowody osobiste – tzw „książkowe” – będą nieważne. Bez nowego dowodu nie będzie można załatwić żadnych spraw urzędowych ani nawet odebrać listu poleconego na poczcie. Według danych MSWiA na pół roku przed terminem unieważnienia starych dowodów osobistych blisko 10 mln obywateli wciąż używa starych dokumentów.

„W imieniu MSWiA dziękuję bardzo dyrekcji Biedronki za włączenie się do akcji informującej obywateli Rzeczpospolitej Polskiej o konieczności wymiany starych dowodów osobistych na nowe. Przypominam, że od 1 stycznia 2008 roku stare książeczki przestaną być dowodami tożsamości. Prosimy wszystkich klientów Biedronki o przekazywanie tej istotnej informacji wszystkim bliskim i znajomym. Raz jeszcze dziękujemy Biedronce za wsparcie w tak ważnej sprawie” – powiedział minister Piotr Piętak z MSWiA.
Wspólna akcja informacyjna prowadzona przez Biedronkę i MSWiA to kolejne działanie z obszaru odpowiedzialności społecznej naszej firmy. Przedsięwzięcie zrodziło się z przekonania, że w tak ważnej społecznie kwestii, sklepy Biedronka, które dziennie odwiedza około 1,6 mln klientów są unikatowym kanałem skutecznej komunikacji.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause