strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Jeronimo Martins Dystrybucja otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”

24.10.2007

Firma Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”, w kategorii Sieci Handlowe. Uroczystość wręczenia statuetki odbyła się 23 października w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Nagrody przyznano w 19 kategoriach.

Odbierając wyróżnienie, dyrektor generalny JMD – Biedronka, Pedro Pereira da Silva powiedział: „Naszym celem jest ciągłe poszukiwanie coraz lepszej oferty wysokiej jakości produktów w zawsze niskiej cenie. Staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Udaje się to dzięki współpracy z naszymi partnerami biznesowymi, za co chciałbym im bardzo podziękować. Dziękuję też całemu zespołowi Biedronki – jest to nasze wspólne osiągnięcie i wspólna nagroda. Słowa wdzięczności kieruję również do redakcji miesięcznika „Home & Market” za docenienie naszych wysiłków”.
Nominowani do nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie” wybierani są na podstawie analizy ich własnych ofert oraz wyników ankiet przeprowadzanych wśród przedsiębiorców. Dziennikarze miesięcznika „Home & Market” przyglądają się działalności tych firm z okresu ostatniego roku. W tegorocznej edycji konkursu przyznano nagrody w 19 kategoriach, m.in. dla najlepszego banku, firmy telekomunikacyjnej, towarzystwa funduszy inwestycyjnych czy agencji reklamowej.
W pierwszym półroczu 2007 roku sprzedaż całkowita Biedronki znacznie przekroczyła 4 mld złotych. Ostatnie lata to okres zrównoważonego rozwoju firmy, doceniany przez klientów Biedronki. W ciągu ostatnich lat sieć odnotowuje stały wzrost obrotów finansowych. Pod względem sprzedaży, Biedronka zajmuje pierwsze miejsce na polskim rynku spożywczego handlu detalicznego.
Strategia Biedronki zakłada długofalową współpracę z dostawcami. Partnerami biznesowymi sieci jest obecnie ponad 450 podmiotów gospodarczych w Polsce. JMD ceni sobie profesjonalizm dostawców oraz wysoką jakość dostarczanych przez nich produktów.
We wrześniu br. w warszawskim Wawrze Biedronka otworzyła swój 1000. sklep. Obecnie sieć działa w prawie 500 miejscowościach w Polsce i zatrudnia ok. 18 tys. pracowników. Dyrektor Generalny JMD Pedro Pereira da Silva zapowiedział, że w latach 2007-09 Biedronka zainwestuje w Polsce ok. 500 mln euro. W tym samym okresie firma będzie corocznie otwierać 120 sklepów.
Asortyment Biedronki obejmuje około 900 produktów; 95% oferowanych produktów spożywczych wytwarzanych jest w naszym kraju.
Według badań Instytutu GfK Polonia, 38% Polaków uważa Biedronkę za najlepszą sieć detaliczną w naszym kraju, a ponad 50% regularnie robi zakupy w Biedronce.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause