strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Dynamiczny wzrost Biedronki - utrzymanie pozycji lidera

07.11.2007

Na koniec III kwartału 2007 r. portugalska Grupa Jerónimo Martins zanotowała wzrost sprzedaży o 19,8% w stosunku do tego samego okresu w ub. roku, osiągając wartość 3,8 mld euro. W porównaniu do analogicznego okresu 2006 r., wynik netto Grupy JM wzrósł o 32%.

Sprzedaż całkowita w sieci Biedronka, należącej do Grupy JM, na koniec III kwartału 2007 r. przekroczyła 6,3 mld złotych.
Biedronka dzięki swojemu wzrostowi sprzedaży nadal utrzymuje pozycję lidera. Wzrost sprzedaży całkowitej osiągnął 32,7% w stosunku do podobnego okresu w 2006 roku, a sprzedaż porównywalna (tzw. like for like) wzrosła o 18,3% (w PLN).
Ostatnie osiągnięcia i plany sieci Biedronka
Pod koniec września, w warszawskiej dzielnicy Wawer, otwarty został 1000. sklep sieci Biedronka. To wynik konsekwentnej i dynamicznej strategii rozwoju sieci w Polsce. Dyrektor Generalny JMD Pedro Pereira da Silva zapowiedział, że w latach 2007, 2008 i 2009 będzie otwieranych 120 sklepów rocznie. W latach 2007 – 2009 Grupa JM zamierza zainwestować w Polsce 500 milionów euro.
Podczas uroczystości otwarcia 1000. sklepu Prezes Grupy Jeronimo Martins, E. Alexandre Soares Dos Santos podkreślił, że „otwarcie tysięcznego sklepu sieci Biedronka stanowi kamień milowy i jest prawdziwym odzwierciedleniem rozwoju Jeronimo Martins w ciągu ostatnich kilku lat.” (…) „Biedronka to firma, która pokazuje wyjątkowe tempo wzrostu sprzedaży i znakomite wyniki, jest przykładem naszych możliwości międzynarodowej ekspansji. Jej wybitne wyniki, wskazywane jako punkt odniesienia dla innowacji i sukcesu, są dla nas prawdziwym powodem do dumy”- dodał.
Pod względem sprzedaży Biedronka zajmuje pierwsze miejsce na polskim rynku handlu detalicznego.
Sklepy sieci Biedronka obsługiwane są przez 6 Centrów Dystrybucyjnych. Oferują 900 produktów, z czego 95% produktów spożywczych wytwarzanych jest w Polsce. Codziennie Biedronkę odwiedza ponad 1,5 mln klientów.
Biedronka jest pierwszą detaliczną ogólnopolską siecią handlową, której przyznano certyfikat HACCP Codex Alimentarius w zakresie magazynowania i dystrybucji FMCG. Świadczy on o wysokim poziomie bezpieczeństwa żywności.
Według badań PBS DGA, 38% Polaków uważa Biedronkę za najlepszą sieć detaliczną, a ponad 50% regularnie robi zakupy w Biedronce ( GfK Polonia).
Nagrody i wyróżnienia
W podsumowaniu trzech kwartałów działalności firmy nie można nie odnotować szeregu nagród i wyróżnień przyznanych JMD przez Media i renomowane instytuty, w bardzo różnych kategoriach:
  • Najlepszy Partner w Biznesie - nagroda miesięcznika Home & Market
  • Biedronka – wśród firm wyróżnionych mianem „Ten to Watch” 2007
  • Nagroda Hermesa Poradnika Handlowca dla Wyróżniającego się przedsiębiorstwa z branży FMCG
  • Biedronka na Liście Największych Przedsiębiorstw w 2006 r. według Polityki
  • Biedronka pośród Największych Pracodawców – według rankingu Rzeczpospolitej
  • Biedronka pośród 100 Najcenniejszych Marek na Polskim Rynku wg tygodnika Newsweek
  • Superbrands – Biedronka została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku
  • Ranking Giganci Europy Centralnej – nagroda Pulsu Biznesu – Biedronka znalazła się w gronie Najlepszych Polskich Dużych Przedsiębiorstw
  • Firma Roku 2006 – nagroda Gazety Finansowej
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause