strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka na liście polskiego sukcesu

07.12.2007

Rośnie w rankingu Siły Marki 2007. Najbardziej lubiana przez Klientów. Jedna z najcenniejszych marek. Kto? Biedronka.

Według rankingu Rzeczpospolitej, wśród najcenniejszych marek w roku 2007, znalazła się sieć sklepów Biedronka. Ugruntowała swoją pozycję jako jedna z najpopularniejszych i najcenniejszych marek w Polsce.
Jak podaje Rzeczpospolita w najnowszym Rankingu Siły Marki, przygotowanym przez gazetę, Biedronka zajmuje najsilniejszą pozycję ze wszystkich badanych marek w swojej branży (pod względem udziałów rynkowych).
W rywalizacji niezależnej od branży Biedronka zajęła pierwszą pozycję pod względem „Preferencji klientów” oraz pierwszą pozycję w kategorii „Priorytet w świadomości”.
W rankingu ogólnym (wszystkich marek) w kategorii „Świadomość marki” Biedronka zajęła pozycję piątą, osiemnastą w kategorii „Stopa referencji” oraz dziewiętnastą w kategorii „Postrzegana wartość”.
W tym roku sprawdzono, jak Polacy oceniają blisko 400 marek. W każdym z rankingów szczegółowych sklasyfikowano ich 60. Biedronka jest we wszystkich kategoriach najwyżej klasyfikowaną siecią handlową, utrzymując pozycję lidera. Wszystkie notowania Biedronki w rankingach pokazują stałą pozycję rynkową firmy.
Od początku tworzenia rankingu, czyli od 2004 roku, można zaobserwować tendencję polegającą na zwiększaniu się średniego wskaźnika siły marek z czołówki. Oznacza to, że silne marki z roku na rok relatywnie stają się coraz silniejsze. Jak podaje Rzeczpospolita (…) „Tradycyjnie w czołówce rankingu dominują marki obecne na rynku od dłuższego czasu, które są kierowane do masowego odbiorcy, mają znaczące udziały w rynku i są reklamowane w mediach.”
Ranking prezentujący najbardziej wartościowe polskie marki opracowany został przez redakcję dziennika Rzeczpospolita przy współpracy z Radą Patronów Marki. Lista marek powstała w oparciu o badania opinii publicznej. Ranking wykorzystuje złożoną metodologię: bazuje na badaniach opinii publicznej, konkretnych danych finansowych, m.in. wynikach sprzedaży pod daną marką, a także wykorzystuje w jej wycenie powszechnie stosowaną w świecie metodę opłat licencyjnych.
„Tak wysoka pozycja marki Biedronka to przede wszystkim wyraz uznania klientów. Wszyscy pracownicy Biedronki dokładają starań, aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania, zarówno w zakresie jakości produktów, jak i obsługi w sklepach. Wyniki potwierdzają, że klienci doceniają nasze wysiłki i są zadowoleni z oferty. Stanowi to dla nas niewątpliwie dużą satysfakcję i motywację do dalszej pracy.” – mówi Anna Sierpińska, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji sieci Biedronka.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause