Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Blisko 9 miliardów złotych - sprzedaż netto Biedronki w 2007 roku

17.01.2008

Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.

Sprzedaż Grupy Jerónimo Martins przekroczyła 5,3 miliarda euro.
Grupa Jerónimo Martins w 2007 roku odnotowała całkowitą sprzedaż w wysokości 5,347 miliarda euro, odpowiadającą wzrostowi w wysokości 21,3% w odniesieniu do ubiegłego roku. Ten znaczący wynik spowodowany był przede wszystkim wykonaniem planu wzrostu organicznego dla biznesu w Portugalii i w Polsce, jak również silnym wzrostem sprzedaży porównywalnej tzw. like-for-like Pingo Doce i Biedronki. W trakcie ubiegłego roku całkowita liczba sklepów posiadanych przez Grupę w krajach, w których firma prowadzi działalność wzrosła z 1180 do 1349, dając łączną powierzchnię sprzedaży ponad miliona metrów kwadratowych.
Polska - siłą napędu Grupy
W Polsce, Biedronka nadal osiąga doskonałe wyniki, nawet biorąc pod uwagę jej silne tempo wzrostu w przeszłości. Sprzedaż porównywalna like-for-like wzrosła o 26,1% w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2007 roku. Firma zamknęła cały rok wzrostem sprzedaży (LFL) o 21,1%. Sprzedaż całkowita Biedronki wzrosła o 39,5% (w euro), co stanowi udział około 45% całkowitej sprzedaży Grupy. Wzrost ten odzwierciedla zadowolenie klientów, jak również jest efektem ambitnego planu ekspansji, który pozwolił zamknąć rok 2007 liczbą 1045 sklepów. Jest to o 140 sklepów więcej, niż liczba sklepów na koniec 2006 roku.
Prognoza na 2008 rok
Według Luísa Palha da Silva, Dyrektora Zarządzającego Jerónimo Martins, “Rok 2007 był bardzo pozytywny, odnotowaliśmy znaczący wzrost Grupy. Rok ten odzwierciedla wzorcowe wykonanie zakładanych planów strategicznych, które z pewnością doprowadzą już w najbliższym roku do wzmocnienia konkurencyjności firm naszej Grupy. Cele operacyjne na 2008 rok są bardzo ambitne: przeprowadzimy integrację 75 nowych sklepów Pingo Doce w Portugalii i 210 sklepów Biedronka w Polsce, po uzyskaniu zgody odpowiednich władz”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause