Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.
Sprzedaż Grupy Jerónimo Martins przekroczyła 5,3 miliarda euro.
Grupa Jerónimo Martins w 2007 roku odnotowała całkowitą sprzedaż w wysokości 5,347 miliarda euro, odpowiadającą wzrostowi w wysokości 21,3% w odniesieniu do ubiegłego roku. Ten znaczący wynik spowodowany był przede wszystkim wykonaniem planu wzrostu organicznego dla biznesu w Portugalii i w Polsce, jak również silnym wzrostem sprzedaży porównywalnej tzw. like-for-like Pingo Doce i Biedronki. W trakcie ubiegłego roku całkowita liczba sklepów posiadanych przez Grupę w krajach, w których firma prowadzi działalność wzrosła z 1180 do 1349, dając łączną powierzchnię sprzedaży ponad miliona metrów kwadratowych.
Polska - siłą napędu Grupy
W Polsce, Biedronka nadal osiąga doskonałe wyniki, nawet biorąc pod uwagę jej silne tempo wzrostu w przeszłości. Sprzedaż porównywalna like-for-like wzrosła o 26,1% w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2007 roku. Firma zamknęła cały rok wzrostem sprzedaży (LFL) o 21,1%. Sprzedaż całkowita Biedronki wzrosła o 39,5% (w euro), co stanowi udział około 45% całkowitej sprzedaży Grupy. Wzrost ten odzwierciedla zadowolenie klientów, jak również jest efektem ambitnego planu ekspansji, który pozwolił zamknąć rok 2007 liczbą 1045 sklepów. Jest to o 140 sklepów więcej, niż liczba sklepów na koniec 2006 roku.
Prognoza na 2008 rok
Według Luísa Palha da Silva, Dyrektora Zarządzającego Jerónimo Martins, “Rok 2007 był bardzo pozytywny, odnotowaliśmy znaczący wzrost Grupy. Rok ten odzwierciedla wzorcowe wykonanie zakładanych planów strategicznych, które z pewnością doprowadzą już w najbliższym roku do wzmocnienia konkurencyjności firm naszej Grupy. Cele operacyjne na 2008 rok są bardzo ambitne: przeprowadzimy integrację 75 nowych sklepów Pingo Doce w Portugalii i 210 sklepów Biedronka w Polsce, po uzyskaniu zgody odpowiednich władz”.