Biedronka kolejny raz w tym roku zdobywa zaszczytne wyróżnienie. W plebiscycie Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2008 Biedronka zdobyła I miejsce w kategorii Dyskonty oraz III miejsce i tytuł Mistrza Handlu i Usług w Plebiscycie Internautów.
W tym roku odbyła się druga edycja konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. Jest to jedyny w swoim rodzaju projekt badawczy, wskazujący liderów i pozytywne wzorce w sektorze handlowym i usługowym. Ideą konkursu jest wskazywanie dobrych wzorców, a także wyróżnianie tych sieci handlowych i usługowych, które zyskują największe uznanie w oczach konsumentów.
W rankingu uwzględnia się ogólnopolskie badanie konsumenckie, przeprowadzone przez Pentor Research International na reprezentatywnej grupie Polaków, a także wyniki głosowania internautów. Badanie służy wyłonieniu zwycięzców w 9 kategoriach.
Biedronka zajęła I miejsce w kategorii Dyskonty oraz III miejsce i tytuł Mistrza Handlu i Usług w plebiscycie internautów.