strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka odpowiedzialnym społecznie Najlepszym Partnerem w Biznesie

24.10.2008

W tym roku po raz siódmy miesięcznik Home & Market wręczył nagrody Najlepszy Partner w Biznesie. Biedronka otrzymała tę nagrodę w kategorii CSR, za akcje skierowane wobec potrzebujących dzieci i młodzieży, organizowane wspólnie z Caritas.

Biedronka w swojej działalności CSR od lat wspiera Caritas, poprzez organizację Dnia Św. Mikołaja, odwiedzając małych pacjentów szpitali z okazji Światowego Dnia Chorego, czy sponsorując Festyny z okazji Dnia Dziecka. W tym roku ponad 45 tysięcy dzieci, 1 czerwca zostało obdarowanych przez Biedronkę.
Nagroda Najlepszy Partner w Biznesie przyznawana jest w oparciu o obserwacje rynku, jak również wskazania przedsiębiorców.
„Otrzymanie prestiżowej nagrody Home&Market w uznaniu naszych działań w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu, jest dla nas wielkim zaszczytem. Prowadzimy działalność biznesową mając na uwadze nie tylko jej stronę komercyjną, ale ze świadomością zakresu naszych działań i wynikającej z nich społecznej odpowiedzialności naszej firmy. W zakresie naszych działań CSR, prowadzimy kilka programów, wkładając pracę w rozwój relacji z naszymi klientami, pracownikami, partnerami handlowymi oraz chroniąc środowisko. Działając w skali całego kraju oraz będąc aktywnym członkiem społeczeństwa skierowaliśmy swoje starania i uwagę na ludzi będących w potrzebie. Większość naszych działań w tym zakresie została wprowadzona w życie z udziałem naszego Partnera – Caritas. Poprzez wspólną pracę i organizację akcji charytatywnych udało nam się dotrzeć do wielu ludzi w potrzebie, w szczególności dzieci, jak również ich rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji.” - powiedział Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny sieci Biedronka.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Informacje korporacyjne
Bliskość kluczem do sukcesu Biedronki w 2020 roku
04.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause