W tym roku po raz siódmy miesięcznik Home & Market wręczył nagrody Najlepszy Partner w Biznesie. Biedronka otrzymała tę nagrodę w kategorii CSR, za akcje skierowane wobec potrzebujących dzieci i młodzieży, organizowane wspólnie z Caritas.
Biedronka w swojej działalności CSR od lat wspiera Caritas, poprzez organizację Dnia Św. Mikołaja, odwiedzając małych pacjentów szpitali z okazji Światowego Dnia Chorego, czy sponsorując Festyny z okazji Dnia Dziecka. W tym roku ponad 45 tysięcy dzieci, 1 czerwca zostało obdarowanych przez Biedronkę.
Nagroda Najlepszy Partner w Biznesie przyznawana jest w oparciu o obserwacje rynku, jak również wskazania przedsiębiorców.
„Otrzymanie prestiżowej nagrody Home&Market w uznaniu naszych działań w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu, jest dla nas wielkim zaszczytem. Prowadzimy działalność biznesową mając na uwadze nie tylko jej stronę komercyjną, ale ze świadomością zakresu naszych działań i wynikającej z nich społecznej odpowiedzialności naszej firmy. W zakresie naszych działań CSR, prowadzimy kilka programów, wkładając pracę w rozwój relacji z naszymi klientami, pracownikami, partnerami handlowymi oraz chroniąc środowisko. Działając w skali całego kraju oraz będąc aktywnym członkiem społeczeństwa skierowaliśmy swoje starania i uwagę na ludzi będących w potrzebie. Większość naszych działań w tym zakresie została wprowadzona w życie z udziałem naszego Partnera – Caritas. Poprzez wspólną pracę i organizację akcji charytatywnych udało nam się dotrzeć do wielu ludzi w potrzebie, w szczególności dzieci, jak również ich rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji.” - powiedział Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny sieci Biedronka.