Grupa Jerónimo Martins zamknęła trzeci kwartał 2008 roku wysokim poziomem wzrostu i rentowności. Sprzedaż skonsolidowana wzrosła o 32% do blisko 5,025 mld euro. Zysk netto wzrósł o 38,1%, do 121,4 mln euro, natomiast wskaźnik EBITDA (operacyjny przepływ gotówki) wzrósł o 37%, do 331,9 mln euro. Te warte odnotowania osiągnięcia były możliwe dzięki wszystkim gałęziom działalności biznesowej Grupy, w szczególności jednak dzięki sieciom Pingo Doce i Biedronka, które nadal osiągają wyniki przewyższające wyniki sektora, w którym operują.
Biedronka w dalszym ciągu uzyskuje wysoki poziom wzrostu – sprzedaż w sieci wzrosła o 37,2% w PLN (53,4% w euro) i sięgnęła poziomu 8,7 mld PLN. Sieć otworzyła 86 nowych sklepów (na koniec września mając razem 1118 sklepów). Sprzedaż porównywalna like for like wzrosła w tym okresie o 23,7%. Wynik EBITDA w sposób pozytywny wpłynął na siłę jaką przedstawia przepływ gotówkowy Grupy.
Biedronka sfinalizowała zakup operacji sieci Plus. Obecnie ma miejsce proces integracji i zamiany sklepów Plus na format Biedronki. Biorąc pod uwagę wzrost organiczny, Biedronka nadal będzie skupiać się na wzroście sprzedaży (otwierając rocznie około 100 sklepów oraz osiągając wzrost ze sprzedaży porównywalnej like for like na poziomie 20%) jak również będąc liderem z uwagi na politykę cenową.