Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Jerónimo Martins ogłasza wyniki za trzeci kwartał 2008

04.11.2008

Grupa Jerónimo Martins zamknęła trzeci kwartał 2008 roku wysokim poziomem wzrostu i rentowności. Sprzedaż skonsolidowana wzrosła o 32% do blisko 5,025 mld euro. Zysk netto wzrósł o 38,1%, do 121,4 mln euro, natomiast wskaźnik EBITDA (operacyjny przepływ gotówki) wzrósł o 37%, do 331,9 mln euro. Te warte odnotowania osiągnięcia były możliwe dzięki wszystkim gałęziom działalności biznesowej Grupy, w szczególności jednak dzięki sieciom Pingo Doce i Biedronka, które nadal osiągają wyniki przewyższające wyniki sektora, w którym operują.

Biedronka w dalszym ciągu uzyskuje wysoki poziom wzrostu – sprzedaż w sieci wzrosła o 37,2% w PLN (53,4% w euro) i sięgnęła poziomu 8,7 mld PLN. Sieć otworzyła 86 nowych sklepów (na koniec września mając razem 1118 sklepów). Sprzedaż porównywalna like for like wzrosła w tym okresie o 23,7%. Wynik EBITDA w sposób pozytywny wpłynął na siłę jaką przedstawia przepływ gotówkowy Grupy.
Biedronka sfinalizowała zakup operacji sieci Plus. Obecnie ma miejsce proces integracji i zamiany sklepów Plus na format Biedronki. Biorąc pod uwagę wzrost organiczny, Biedronka nadal będzie skupiać się na wzroście sprzedaży (otwierając rocznie około 100 sklepów oraz osiągając wzrost ze sprzedaży porównywalnej like for like na poziomie 20%) jak również będąc liderem z uwagi na politykę cenową.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause