strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka najczęściej wybieraną marką w Polsce w roku 2008

10.12.2008

Biedronka po raz kolejny zajęła wysokie pozycje w kilku kategoriach w najnowszym, piątym już, rankingu najcenniejszych marek przygotowanym przez Nielsen i Akropolis Advisory dla Rzeczpospolitej. Sieć ugruntowała swoją pozycję jako jedna z najpopularniejszych i najcenniejszych marek w Polsce.

Jak podaje Rzeczpospolita w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich marek, ogłoszonym 9 grudnia 2008 , Biedronka pozostaje najcenniejszą polską marką pośród sieci handlowych w kategorii „Handel i Usługi”.
W rywalizacji niezależnej od branży – Biedronka zajęła pierwszą pozycję w kategorii „Najczęściej wybierane marki”, natomiast w kategorii „Priorytet w świadomości” – pozycję drugą.
Biedronka okazała się być również dwunastą najbardziej wartościową marką na polskim rynku według kwalifikacji ogólnej.
W tym roku sprawdzono, jak Polacy oceniają blisko 400 marek.
Biedronka we wszystkich kategoriach, w których została ujęta, pozostaje najwyżej klasyfikowaną siecią handlową, utrzymując pozycję lidera.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed dniem Wszystkich Świętych
30.10.2023
Informacje korporacyjne
Kampus Biedronki wspiera rozwój studentów i uczniów w całej Polsce
20.10.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka Championem lojalności, a Mocniaki trzymają się mocno
04.10.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause