Biedronka po raz kolejny zajęła wysokie pozycje w kilku kategoriach w najnowszym, piątym już, rankingu najcenniejszych marek przygotowanym przez Nielsen i Akropolis Advisory dla Rzeczpospolitej. Sieć ugruntowała swoją pozycję jako jedna z najpopularniejszych i najcenniejszych marek w Polsce.
Jak podaje Rzeczpospolita w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich marek, ogłoszonym 9 grudnia 2008 , Biedronka pozostaje najcenniejszą polską marką pośród sieci handlowych w kategorii „Handel i Usługi”.
W rywalizacji niezależnej od branży – Biedronka zajęła pierwszą pozycję w kategorii „Najczęściej wybierane marki”, natomiast w kategorii „Priorytet w świadomości” – pozycję drugą.
Biedronka okazała się być również dwunastą najbardziej wartościową marką na polskim rynku według kwalifikacji ogólnej.
W tym roku sprawdzono, jak Polacy oceniają blisko 400 marek.
Biedronka we wszystkich kategoriach, w których została ujęta, pozostaje najwyżej klasyfikowaną siecią handlową, utrzymując pozycję lidera.