W roku 2008, Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, odnotował bardzo dobre wyniki sprzedaży i znacząco zwiększył liczbę sklepów. Spółka planuje utrzymanie tempa rozwoju w kolejnych latach.
Ubiegły rok, dla największej w Polsce sieci dyskontów Biedronka, był bardzo udany. Sprzedaż sieci, w porównaniu z rokiem 2007, wzrosła o 37,2%, wynosząc 12,3 mld zł, natomiast sprzedaż porównywalna (tzw. like for like) wzrosła o 20,1%. Firmie udało się otworzyć 154 nowe sklepy oraz zintegrować sklepy byłej sieci Plus, które przekształcone zostały w sklepy Biedronka. 1. stycznia br. w całym kraju funkcjonowało 1359 sklepów należących do sieci Biedronka.
Cała Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2008 wzrostem sprzedaży o 28,7% w stosunku do roku 2007, osiągając wartość 6,887 mld euro. Liczba punktów sprzedaży Grupy wzrosła o 403 placówki. Biedronka generuje 51,1 % sprzedaży Grupy Jeronimo Martins.