19 lutego 2009 r., podczas uroczystości wręczania certyfikatów EUROMARKA, Biedronka – największa w Polsce sieć dyskontów spożywczych – została uhonorowana nagrodą specjalną za najciekawszą kampanię reklamową. Uznanie kapituły zdobyła kampania „Produkty z Biedronki polecają się…”. To kolejne z szeregu prestiżowych wyróżnień dla Biedronki i jej menedżerów.
Pełne humoru telewizyjne spoty, emitowane w ramach kampanii, zna już cała Polska. Teraz eksperci docenili ich walory i oryginalną koncepcję. To nie pierwsze wyróżnienie związane z tą kampanią – kilka miesięcy temu została ona nagrodzona srebrną statuetką w konkursie EFFIE 2008.
EUROMARKA to Program Promocji Przedsiębiorczości, który identyfikuje, nagradza oraz promuje marki pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Firma legitymująca się certyfikatem EUROMARKA jest doceniona jako wiarygodny i rzetelny partner oraz reprezentuje nowoczesność i konkurencyjność.
Wyróżnienie w ramach EUROMARKI to kolejny wyraz uznania dla osiągnięć Biedronki. W październiku 2008 r. właściciel sieci – Jeronimo Martins Dystrybucja – został wyróżniony prestiżową nagrodą przyznawaną przez miesięcznik “Home & Market” - Najlepszy Partner w Biznesie. Nagrodę przyznano w uznaniu dla działań społecznych prowadzonych przez właściciela Biedronki, w szczególności za współpracę z Caritas Polska. W kwietniu 2008 r. Biedronka zajęła II miejsce w rankingu 100 Najcenniejszych Firm w Polsce według tygodnika Newsweek i A.T. Kearney za rok 2007 w branży handlowej. W zestawieniu Rzeczpospolitej - Lista 500 Największych przedsiębiorstw w Polsce w 2008 r. roku awansowała z miejsca 22 na 12. Dyrektor Generalny Biedronki, Pedro Pereira da Silva, głosami czytelników “Rzeczpospolitej” został uznany za jednego z trzech najlepszych menedżerów w Polsce ostatniego XX-lecia, otrzymując tytuł Orła Zarządzania.