Firma Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sklepów Biedronka, zajęła PIERWSZE MIEJSCE w kategorii „Sklepy przyjazne klientom” – ogłosił organizator konkursu LAUR KONSUMENTA 2009.
To już piąta edycja badań, których celem było wyłonienie najwyżej cenionej przez klientów marki obecnej na polskim rynku. Badana była przede wszystkim znajomość marki, chęć rekomendacji rodzinie i znajomym, przywiązanie klienta oraz pozytywne opinie. Na każde z tych pytań, konsumenci odpowiadali najczęściej – Biedronka.
Warto wiedzieć, że Laur Konsumenta nie został przyznany przez grono specjalistów, czy dziennikarzy, ale przez klientów, którzy każdego dnia korzystają z produktów oferowanych przez „Biedronkę”. To właśnie siłą ich głosów, marka została wybrana za najbardziej przyjazną.
Konsumenci już po raz drugi udowodnili, jak bardzo cenią sobie sklepy „Biedronka”, przyznając kolejny Laur firmie Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
„Laur Konsumenta”, to największy program konsumencki w kraju, organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę dodatków „Przegląd Gospodarzy Plus” w Gazecie Prawnej oraz Rzecz o Biznesie” w Rzeczpospolitej.