strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka siecią supermarketów najwyżej ocenioną przez klientów

17.03.2010

Biedronka – największa sieć supermarketów spożywczych w Polsce – została laureatem rankingu „Jakość obsługi”. W ramach tego programu Klienci oceniają jakość obsługi lub asortymentu w formach handlowych i usługowych różnych branż. W tegorocznej edycji w kategorii „Supermarkety” zwyciężyła właśnie Biedronka.

Sieć Biedronka uzyskała najwyższy wskaźnik jakości obsługi w porównianiu ze wszystkimi badanymi sieciami, znacznie lepszy niż rezultat uzyskany w ubiegłym roku. Klienci ocenili Biedronkę wyżej od wszystkich innych sieci, jeśli chodzi o ofertę, cenę i asortyment. W głosowaniu wzięli udział również internauci, dzięki czemu grupa respondentów była znacznie liczniejsza niż w standardowych badaniach.
- Obecność wśród wyróżnionych nie jest zaskoczeniem, daje nam wiele satysfakcji i jest dużym bodźcem do tego, abyśmy kontynuowali naszą pracę polegającą na spełnianiu codziennych oczekiwań naszych klientów – podkreślił Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci. – Dokładamy wiele starań do rozwoju jakości oraz kładziemy nacisk na badania jakości obsługi w naszych sklepach. Bycie sklepem Numer 1 w oczach klientów oznacza jakość oferowanych produktów, niską cenę i przyjazną obsługę. Pracujmy nad tym, aby wszystkie te elementy klienci zawsze znajdowali w Biedronce. To uznanie i nagroda potwierdzają, że nasza praca przynosi efekty.
W sklepach Biedronki klienci znajdują wysokiej jakości polskie produkty. Nacisk kładziony jest nie tylko na bogactwo oferty świeżych wyrobów, ale systematyczne poszerzanie oferty o produkty innowacyjne i wyjątkowe. Szczególnym uznaniem klientów cieszą się produkty świeże. Owoce i warzywa oraz mięso i wędliny oferowane w Biedronce wygrywają z konkurencją nie tylko ceną, ale również najwyższą jakością. Poszerzona oferta win, czy produktów gotowych do spożycia także spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów.
W trosce o jakość oferty produktów dostępnych w sklepach jak również jakość obsługi klientów, przez lata poczyniono duże inwestycje i włożono w wiele wysiłku w przeprowadzenie programów szkoleniowych, specjalnie dostosowanych do potrzeb naszych sklepów. Wdrożony został rozbudowany program badania jakości obsługi, który pozwala na co dzień doskonalić wszystkie elementy ważne dla klientów.
Dzięki temu w kolejnych badaniach Biedronka zyskuje coraz wyższe oceny wśród kupujących.
Wyniki rankingu “Jakość Obsługi” zostały opublikowane w specjalnym dodatku do dziennika “Rzeczpospolita”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Wakacyjna praca w Biedronce nawet bez cv
10.05.2022
Informacje korporacyjne
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
09.05.2022
Informacje korporacyjne
Biedronka - Solidny Pracodawca 2022
05.05.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause