Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka siecią supermarketów najwyżej ocenioną przez klientów

17.03.2010

Biedronka – największa sieć supermarketów spożywczych w Polsce – została laureatem rankingu „Jakość obsługi”. W ramach tego programu Klienci oceniają jakość obsługi lub asortymentu w formach handlowych i usługowych różnych branż. W tegorocznej edycji w kategorii „Supermarkety” zwyciężyła właśnie Biedronka.

Sieć Biedronka uzyskała najwyższy wskaźnik jakości obsługi w porównianiu ze wszystkimi badanymi sieciami, znacznie lepszy niż rezultat uzyskany w ubiegłym roku. Klienci ocenili Biedronkę wyżej od wszystkich innych sieci, jeśli chodzi o ofertę, cenę i asortyment. W głosowaniu wzięli udział również internauci, dzięki czemu grupa respondentów była znacznie liczniejsza niż w standardowych badaniach.
- Obecność wśród wyróżnionych nie jest zaskoczeniem, daje nam wiele satysfakcji i jest dużym bodźcem do tego, abyśmy kontynuowali naszą pracę polegającą na spełnianiu codziennych oczekiwań naszych klientów – podkreślił Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci. – Dokładamy wiele starań do rozwoju jakości oraz kładziemy nacisk na badania jakości obsługi w naszych sklepach. Bycie sklepem Numer 1 w oczach klientów oznacza jakość oferowanych produktów, niską cenę i przyjazną obsługę. Pracujmy nad tym, aby wszystkie te elementy klienci zawsze znajdowali w Biedronce. To uznanie i nagroda potwierdzają, że nasza praca przynosi efekty.
W sklepach Biedronki klienci znajdują wysokiej jakości polskie produkty. Nacisk kładziony jest nie tylko na bogactwo oferty świeżych wyrobów, ale systematyczne poszerzanie oferty o produkty innowacyjne i wyjątkowe. Szczególnym uznaniem klientów cieszą się produkty świeże. Owoce i warzywa oraz mięso i wędliny oferowane w Biedronce wygrywają z konkurencją nie tylko ceną, ale również najwyższą jakością. Poszerzona oferta win, czy produktów gotowych do spożycia także spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów.
W trosce o jakość oferty produktów dostępnych w sklepach jak również jakość obsługi klientów, przez lata poczyniono duże inwestycje i włożono w wiele wysiłku w przeprowadzenie programów szkoleniowych, specjalnie dostosowanych do potrzeb naszych sklepów. Wdrożony został rozbudowany program badania jakości obsługi, który pozwala na co dzień doskonalić wszystkie elementy ważne dla klientów.
Dzięki temu w kolejnych badaniach Biedronka zyskuje coraz wyższe oceny wśród kupujących.
Wyniki rankingu “Jakość Obsługi” zostały opublikowane w specjalnym dodatku do dziennika “Rzeczpospolita”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause