strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka piąta pośród liderów Listy 500

07.05.2010

Sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500. XII edycja rankingu przedstawia stan polskiego rynku po jednym z natrudniejszych okresów w historii zdarzeń gospodarczych na świecie.

Na liście 500 największych firm w Polsce, sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce, awansując aż o cztery pozycje w porównaniu z rokiem poprzednim. Dynamiczny rozwój sieci, dodatkowo potwierdza fakt, że jeszcze w roku 2007 Biedronka była notowana dopiero na 22 miejscu, aby już rok później zająć trzecią pozycję w rankingu.
Jest to jeden z fenomenów rynku - tłumaczą eksperci branży FMCG. Firma, która jeszcze kilka lat temu borykała się z wieloma barierami, dziś jest liderem branży, a jej intensywny rozwój pozwala sądzić, że kolejny rok nie zatrzyma tej ekspansji. Tylko w pierwszym kwartale 2010 roku otworzono ponad 40 nowych sklepów Biedronka, a ich liczba przekroczyła już 1500 placówek, rozlokowanych w ponad 600 miastach Polski.
Tajemnicą sukcesu jest zrozumienie potrzeb klienta i rozwój oferty wysokiej jakości produktów spożywczych w codziennie niskich cenach, we współpracy głównie z polskimi partnerami biznesowymi – mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka. Nasz stały wzrost i wyniki potwierdzają, że strategia zorientowana na klienta, którą obraliśmy i wdrażamy, jest skutecznie realizowana przez odpowiednio dobraną kadrę ludzi.
Kapitał i potencjał, zgromadzony przez 15 lat obecności na polskim rynku, pozwala również na realizację szeregu działań CSR, skierowanych do pracowników firmy, klientów, ale przede wszystkim do dzieci pochodzących z ubogich rodzin.
Lista 500 największych polskich firm, przygotowana przez redakcje „Rzeczpospolitej”, jest uznawana za najbardziej prestiżowy ranking funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw. Przedstawia obraz gospodarki oraz zmiany, jakie zachodzą w niej na przestrzeni ostatnich lat.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Informacje korporacyjne
Bliskość kluczem do sukcesu Biedronki w 2020 roku
04.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause