strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka piąta pośród liderów Listy 500

07.05.2010

Sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500. XII edycja rankingu przedstawia stan polskiego rynku po jednym z natrudniejszych okresów w historii zdarzeń gospodarczych na świecie.

Na liście 500 największych firm w Polsce, sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce, awansując aż o cztery pozycje w porównaniu z rokiem poprzednim. Dynamiczny rozwój sieci, dodatkowo potwierdza fakt, że jeszcze w roku 2007 Biedronka była notowana dopiero na 22 miejscu, aby już rok później zająć trzecią pozycję w rankingu.
Jest to jeden z fenomenów rynku - tłumaczą eksperci branży FMCG. Firma, która jeszcze kilka lat temu borykała się z wieloma barierami, dziś jest liderem branży, a jej intensywny rozwój pozwala sądzić, że kolejny rok nie zatrzyma tej ekspansji. Tylko w pierwszym kwartale 2010 roku otworzono ponad 40 nowych sklepów Biedronka, a ich liczba przekroczyła już 1500 placówek, rozlokowanych w ponad 600 miastach Polski.
Tajemnicą sukcesu jest zrozumienie potrzeb klienta i rozwój oferty wysokiej jakości produktów spożywczych w codziennie niskich cenach, we współpracy głównie z polskimi partnerami biznesowymi – mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka. Nasz stały wzrost i wyniki potwierdzają, że strategia zorientowana na klienta, którą obraliśmy i wdrażamy, jest skutecznie realizowana przez odpowiednio dobraną kadrę ludzi.
Kapitał i potencjał, zgromadzony przez 15 lat obecności na polskim rynku, pozwala również na realizację szeregu działań CSR, skierowanych do pracowników firmy, klientów, ale przede wszystkim do dzieci pochodzących z ubogich rodzin.
Lista 500 największych polskich firm, przygotowana przez redakcje „Rzeczpospolitej”, jest uznawana za najbardziej prestiżowy ranking funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw. Przedstawia obraz gospodarki oraz zmiany, jakie zachodzą w niej na przestrzeni ostatnich lat.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause