strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

"Pielęgnujemy EKOzwyczaje" PODSUMOWANIE WSPÓLNEJ AKCJI EKOLOGICZNEJ FIRM CARLSBERG POLSKA I JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA

22.09.2010

W weekendowej ogólnopolskiej akcji "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" firm Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja wzięło aktywny udział około 15 tysięcy osób, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie 25 ton szkła, odbierając w zamian 15 tysięcy sadzonek roślin domowych. Patronat nad akcją obejmowały KOBA, Organizacja Odzysku oraz Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Celem tej wspólnej akcji Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja było budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu.

W ubiegłą sobotę i niedzielę, 18 i 19 września w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach sieci handlowej Biedronka w Krakowie, Poznaniu, Lublinie, Gdańsku, Szczecinie, Warszawie i Legionowie, Płocku, Wrocławiu i Oleśnicy odbyła się zbiórka opakowań szklanych, takich jak butelki po piwie, słoiki. W zamian za przyniesienie odpowiedniej ilości opakowań szklanych, klienci otrzymywali sadzonki rośliny domowej.
"Intencją naszej wspólnej akcji z Carlsberg Polska było propagowanie wśród konsumentów pozytywnych EKOzachowań, szczególnie w obszarze segregacji opakowań szklanych. Znaczny odzew naszych klientów i ich pozytywne opinie na temat inicjatywy pokazują potencjał tej akcji i potrzebę jej kontynuacji. Przy tej okazji, pragniemy podziękować wszystkim naszym klientom, którzy zechcieli wypełnić ankietę dającą szerszy obraz potrzeb i ewentualnych oczekiwań, co do rodzaju podejmowanych przez naszą sieć inicjatyw ekologicznych."– mówi Dagmara Łakoma, Specjalista ds. Ochrony Środowiska w Jeronimo Martins Dystrybucja.
"Znaczący udział mieszkańców miast w naszej wspólnej ekologicznej akcji z Jeronimo Martins Dystrybucja świadczy o potrzebie organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych. Podczas akcji zaobserwowaliśmy, iż klienci przynosili przede wszystkim słoiki i butelki po piwie, a dla nas istotnym jest uświadamianie naszych konsumentów, co należy czynić z butelką po wypiciu naszego trunku tak, by minimalizować wpływ nas wszystkich na środowisko. Cieszyła nas też przedsiębiorczość i wrażliwość na otoczenie naszych konsumentów, którzy w ramach tej weekendowej akcji przynosili szkło nie tylko z domów, ale i zebrane z pobliskich terenów zielonych" - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.
„Akcja zorganizowana przy współpracy Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja przyniosła rezultaty, które napawają optymizmem również naszą Organizację. Odzew społeczny wskazuje, że Polacy popierają i chętnie włączają się w takie proekologiczne inicjatywy, szczególnie, gdy ich wysiłek jest symbolicznie wynagradzany, na przykład w postaci kwiatowej sadzonki” - mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor ds. Handlowych w KOBA, Organizacji Odzysku S.A.
Organizacja Odzysku KOBA odpowiada za profesjonalne, proekologiczne przetworzenie szkła zebranego w trakcie weekendowej akcji.
Podczas akcji rozdawane były również ulotki edukacyjne, które miały za zadanie uwrażliwić ekologicznie klientów, wskazując, co należy czynić z opakowaniami szklanymi i jak poprawnie segregować szkło w kontekście dbałości o środowisko naturalne.
Jednym z założeń akcji było również zebranie – na podstawie wypełnionych przez klientów ankiet – informacji i opinii m.in. na temat potrzeb i oczekiwań w zakresie kolejnych ekologicznych inicjatyw. Analizy ankiet dokonają wykładowcy Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie, która objęła patronat nad akcją "Pielęgnujemy EKOzwyczaje".
Akcją ekologiczną zostały objęte poniższe sklepy sieci handlowej Biedronka:
Poznań
ul. Bukowska 121/123
Poznań
ul. Piątkowska 78
Szczecin
ul. Janickiego 24
Kraków
ul. Powstańców 3
Legionowo
ul. Sowińskiego 2
Warszawa
ul. Warszawska 42
Warszawa
ul. Światowida 53e
Łódź
ul. Aleksandrowska 58
Lublin
ul. Magnoliowa 1
Gdańsk
ul. Zeusa 1a
Płock
ul. Gwardii Ludowej 244
Gdańsk
ul. Warszawska 59
Wrocław
ul. Kiełczowska 70
Wrocław
Armii Krajowej 39
Oleśnica
ul. Wojska Polskiego 32
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause