Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Najlepsza obsługa tylko w Biedronce!

23.09.2010

Biedronka, największa sieć spożywcza w Polsce, została laureatem Godła Jakości Obsługi 2010. Podczas wczorajszej Gali w Business Centre Club, ogłoszono wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział niemal dwa miliony konsumentów. Ich zadaniem było wskazanie firm najbardziej przyjaznych klientom, prezentujących najwyższe standardy jakości obsługi, zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika obsługi.

Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka odebrał Carlos Saraiva, dyrektor operacyjny i członek zarządu Spółki - Nagroda, to jedno z tych wyróżnień, które mają dla nas największą wartość, bo przyznają je klienci, którzy na co dzień oceniają nas wybierając nasze sklepy – powiedział Carlos Saraiva.
Specyfika badania polegała na tym, że nie zostało one przeprowadzone ani przez ankieterów ani też przez ekspertów rynku. Decydujący głos mieli sami konsumenci, którzy korzystając ze strony internetowej www.jakoscobslugi.pl lub za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook mogli na bieżąco komentować i zgłaszać uwagi dotyczące dowolnej firmy lub instytucji. Badanie zostało przeprowadzone przez portal www.jakoscobslugi.pl.
Nagroda trafia do Biedronki już po raz drugi. Jej przyznanie zbiega się z 15-leciem działania sieci Biedronka na polskim rynku. Firma przez cały okres rozwoju realizuje strategię połączenia wysokiej jakości oferowanych produktów z ich niskimi cenami. Niezależnie od rozwoju oferty produktowej, firma dba również o jakość obsługi. W ostatnim roku wprowadziła, między innymi, system premiowania kasjerów-sprzedawców oparty w części na wynikach regularnych badań poziomu obsługi klienta.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause