strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Najlepsza obsługa tylko w Biedronce!

23.09.2010

Biedronka, największa sieć spożywcza w Polsce, została laureatem Godła Jakości Obsługi 2010. Podczas wczorajszej Gali w Business Centre Club, ogłoszono wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział niemal dwa miliony konsumentów. Ich zadaniem było wskazanie firm najbardziej przyjaznych klientom, prezentujących najwyższe standardy jakości obsługi, zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika obsługi.

Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka odebrał Carlos Saraiva, dyrektor operacyjny i członek zarządu Spółki - Nagroda, to jedno z tych wyróżnień, które mają dla nas największą wartość, bo przyznają je klienci, którzy na co dzień oceniają nas wybierając nasze sklepy – powiedział Carlos Saraiva.
Specyfika badania polegała na tym, że nie zostało one przeprowadzone ani przez ankieterów ani też przez ekspertów rynku. Decydujący głos mieli sami konsumenci, którzy korzystając ze strony internetowej www.jakoscobslugi.pl lub za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook mogli na bieżąco komentować i zgłaszać uwagi dotyczące dowolnej firmy lub instytucji. Badanie zostało przeprowadzone przez portal www.jakoscobslugi.pl.
Nagroda trafia do Biedronki już po raz drugi. Jej przyznanie zbiega się z 15-leciem działania sieci Biedronka na polskim rynku. Firma przez cały okres rozwoju realizuje strategię połączenia wysokiej jakości oferowanych produktów z ich niskimi cenami. Niezależnie od rozwoju oferty produktowej, firma dba również o jakość obsługi. W ostatnim roku wprowadziła, między innymi, system premiowania kasjerów-sprzedawców oparty w części na wynikach regularnych badań poziomu obsługi klienta.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause