Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Wyniki Biedronki za 2010 odzwierciedlają dynamiczny rozwój

19.01.2011

Silne wyniki sprzedaży odnotowane w 2010 roku przez Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka, pozwoliły sieci na utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku sprzedaży detalicznej.

  • Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży o 29,1%
  • Jeronimo Martins Dystrybucja otworzyła 2 nowe Centra Dystrybucyjne:
    w Koszalinie i w Skarbimierzu koło Brzegu
  • Sieć handlowa Biedronka powiększyła się o 197 nowych sklepów.

Ubiegły rok był kolejnym rokiem dobrych wyników sprzedaży dla Biedronki – największej w Polsce sieci handlowej. Sieć odnotowała wzrost sprzedaży za rok 2010 w wysokości 29,1% (+19,5% w PLN), osiągając tym samym wynik 4,8 miliardów euro. Wynik ten wsparty został poprzez dwucyfrowy wzrost parametru sprzedaży porównywalnej tzw. like-for-like, który wyniósł 11,6%. Firmie udało się otworzyć blisko 200 nowych sklepów. Z końcem 2010 roku w całym kraju funkcjonowało 1649 sklepów pod szyldem Biedronka.

Wzrost liczby odwiedzin klientów, a co ważne, zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego, to rezultat przyjętej przez JMD dynamicznej strategii, polegającej na dopasowywaniu oferty sieci do głównych potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Wszystko to przyczyniło się do wzrostu wskaźnika like-for-like.

Biorąc pod uwagę plan ekspansji sieci, pomimo problemów związanych z powodziami w części kraju, sieci udało się otworzyć 197 sklepów, z czego 92 w czwartym kwartale roku. Pozwoliło to zamknąć rok 2010, w którym Firma świętowała 15-lecie swojej działalności, wzrostem powierzchni sprzedaży sieci o 15,2%. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju w ciągu najbliższych lat.

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2010 roku o 18,7%. W minionym roku sieć Biedronka wygenerowała 55,3% sprzedaży Grupy.
Complete information on the results of the JM Group is available at:

Pełne informacje na temat wyników Grupy JM są dostępne pod adresem:
http://www.jeronimomartins.pt/en/media/press_releases.aspx
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause