Biedronka, największa w Polsce sieć sklepów, została wyróżniona tytułem: „Lider 2009 w grupie badań żywności” przez Centrum Badań Jakości, które świadczy usługi w zakresie badań procesów technologicznych oraz środowiska naturalnego.
Przedstawiciele Centrum podczas corocznych spotkań wyróżniają największe firmy, które aktywnie i systematycznie korzystają z pomocy specjalistów i ekspertów w dziedzinie badań jakości oferowanych produktów żywnościowych.
Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, od ponad 15 lat obecności na polskim rynku, wysoką jakość sprzedawanych produktów stawia za priorytet. We współpracy z renomowanymi niezależnymi laboratoriami, za którymi stoi zespół profesjonalistów, Biedronka dokonuje selekcji najlepszych produktów, które potem trafiają do sklepów. – Nawet po pomyślnym zakończeniu kontroli propozycji na produkt marki własnej, badania jakości są kontynuowane przez cały czas obecności produktu w naszej ofercie – mówi Justyna Czarnacka-Szymani, kierownik Działu Rozwoju Jakości Produktu.
Biedronka jest też największą w Polsce siecią handlową, której niezależna organizacja przyznała prestiżowy certyfikat ISO 22000. Międzynarodowy standard potwierdza starania całej organizacji w zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego oferowanych produktów żywnościowych.