Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka największą firmą handlową w Europie Środkowo - Wschodniej

13.09.2011

Pierwsze miejsce wśród sieci handlowych i awans do pierwszej dziesiątki wszystkich firm to wynik odnotowany przez Jeronimo Martins Dystrybucja w zestawieniu „500 Największych Firm w Europie Środkowo - Wschodniej”. V edycję tego międzynarodowego rankingu przygotowała firma doradcza Deloitte oraz dziennik „Rzeczpospolita”.

Głównym kryterium rankingu była wysokość przychodów ze sprzedaży osiągniętych w 2010 roku. Lista została stworzona na podstawie danych przekazanych przez firmy działające w Europie Środkowo – Wschodniej.
JMD jest tegorocznym liderem wśród firm handlowych, wyprzedzając Metro Group, które w ubiegłym roku uplasowało się na pierwszym miejscu. Firma Jeronimo Martins Dystrybucja poprawiła wynik, dzięki zwiększeniu sprzedaży o 30,3%., do ponad 5 mld euro. W ogólnym zestawieniu rankingu, Spółka uplasowała się na 10 miejscu i jako jedyna firma reprezentuje branżę handlową w pierwszej dziesiątce.
- Wysoka pozycja w rankingu „500 Największych Firm w Europu Środkowo - Wschodniej” dowodzi, że nasza strategia zorientowana na klienta, jest właściwa. – powiedział Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka. Obecnie posiadamy 1750 sklepów w ponad 750 polskich miejscowościach. Tak intensywny rozwój jest możliwy m.in. dzięki decyzji o przeznaczeniu na rozwój sieci Biedronka w całym roku 2011 około 75% budżetu inwestycyjnego Grupy Jeronimo Martins 450 mln EUR.
Jak podkreśla Tomasz Suchański, rozwój Biedronki to również ewolucja od sklepów będących typowymi dyskontami do nowoczesnych, przyjaznych klientom placówek, gdzie kilkudziesięcioprocentowy udział w asortymencie oferowanych produktów mają produkty świeże.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause