strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka największą firmą handlową w Europie Środkowo - Wschodniej

13.09.2011

Pierwsze miejsce wśród sieci handlowych i awans do pierwszej dziesiątki wszystkich firm to wynik odnotowany przez Jeronimo Martins Dystrybucja w zestawieniu „500 Największych Firm w Europie Środkowo - Wschodniej”. V edycję tego międzynarodowego rankingu przygotowała firma doradcza Deloitte oraz dziennik „Rzeczpospolita”.

Głównym kryterium rankingu była wysokość przychodów ze sprzedaży osiągniętych w 2010 roku. Lista została stworzona na podstawie danych przekazanych przez firmy działające w Europie Środkowo – Wschodniej.
JMD jest tegorocznym liderem wśród firm handlowych, wyprzedzając Metro Group, które w ubiegłym roku uplasowało się na pierwszym miejscu. Firma Jeronimo Martins Dystrybucja poprawiła wynik, dzięki zwiększeniu sprzedaży o 30,3%., do ponad 5 mld euro. W ogólnym zestawieniu rankingu, Spółka uplasowała się na 10 miejscu i jako jedyna firma reprezentuje branżę handlową w pierwszej dziesiątce.
- Wysoka pozycja w rankingu „500 Największych Firm w Europu Środkowo - Wschodniej” dowodzi, że nasza strategia zorientowana na klienta, jest właściwa. – powiedział Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka. Obecnie posiadamy 1750 sklepów w ponad 750 polskich miejscowościach. Tak intensywny rozwój jest możliwy m.in. dzięki decyzji o przeznaczeniu na rozwój sieci Biedronka w całym roku 2011 około 75% budżetu inwestycyjnego Grupy Jeronimo Martins 450 mln EUR.
Jak podkreśla Tomasz Suchański, rozwój Biedronki to również ewolucja od sklepów będących typowymi dyskontami do nowoczesnych, przyjaznych klientom placówek, gdzie kilkudziesięcioprocentowy udział w asortymencie oferowanych produktów mają produkty świeże.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause