strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka największą firmą handlową w Europie Środkowo - Wschodniej

13.09.2011

Pierwsze miejsce wśród sieci handlowych i awans do pierwszej dziesiątki wszystkich firm to wynik odnotowany przez Jeronimo Martins Dystrybucja w zestawieniu „500 Największych Firm w Europie Środkowo - Wschodniej”. V edycję tego międzynarodowego rankingu przygotowała firma doradcza Deloitte oraz dziennik „Rzeczpospolita”.

Głównym kryterium rankingu była wysokość przychodów ze sprzedaży osiągniętych w 2010 roku. Lista została stworzona na podstawie danych przekazanych przez firmy działające w Europie Środkowo – Wschodniej.
JMD jest tegorocznym liderem wśród firm handlowych, wyprzedzając Metro Group, które w ubiegłym roku uplasowało się na pierwszym miejscu. Firma Jeronimo Martins Dystrybucja poprawiła wynik, dzięki zwiększeniu sprzedaży o 30,3%., do ponad 5 mld euro. W ogólnym zestawieniu rankingu, Spółka uplasowała się na 10 miejscu i jako jedyna firma reprezentuje branżę handlową w pierwszej dziesiątce.
- Wysoka pozycja w rankingu „500 Największych Firm w Europu Środkowo - Wschodniej” dowodzi, że nasza strategia zorientowana na klienta, jest właściwa. – powiedział Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka. Obecnie posiadamy 1750 sklepów w ponad 750 polskich miejscowościach. Tak intensywny rozwój jest możliwy m.in. dzięki decyzji o przeznaczeniu na rozwój sieci Biedronka w całym roku 2011 około 75% budżetu inwestycyjnego Grupy Jeronimo Martins 450 mln EUR.
Jak podkreśla Tomasz Suchański, rozwój Biedronki to również ewolucja od sklepów będących typowymi dyskontami do nowoczesnych, przyjaznych klientom placówek, gdzie kilkudziesięcioprocentowy udział w asortymencie oferowanych produktów mają produkty świeże.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Informacje korporacyjne
Bliskość kluczem do sukcesu Biedronki w 2020 roku
04.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause