Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Jakub Błaszczykowski w reklamie Biedronki

14.09.2011

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka - Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, rozpoczęła drugą odsłonę swej kampanii „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową!”, w której pojawił się kapitan drużyny Jakub Błaszczykowski. W pierwszej części trener kadry narodowej Franciszek Smuda ogłosił listę zawodników powołanych do drużyny. Tym razem „powołani” wzięli udział w treningu pod okiem trenera.

Piłkarską kampanię Biedronki rozpoczął telewizyjny spot, w którym Franciszek Smuda powołuje do gry w reprezentacji każdego Polaka, ponieważ jak sam argumentuje na końcu filmu, „wszystkich trzeba wypróbować”. W kolejnej odsłonie kampanii akcja spotu przenosi się na stadion piłkarski, gdzie trener wspólnie z asystentem prowadzi profesjonalny trening. Podobnie jak w pierwszej edycji, na boisku pojawiają się najpierw osoby powołane z nazwiskami na „A”. Punktem kulminacyjnym filmu jest zaproszenie kolejnych zawodników „tych na B”, wprowadzanych na boisko przez jednego z najlepszych polskich piłkarzy – Jakuba Błaszczykowskiego.

W ramach drugiej odsłony przygotowany został również nowy film produktowy, którego akcja toczy się w warsztacie samochodowym, gdzie mechanik objaśnia, że na „aucie” trzeba się znać, a następnie popisuje się pięknym wyrzutem z autu w warsztacie pełnym aut.

Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję Mather Communications i zaplanowana do połowy września obejmując, obok spotów TV, reklamę w prasie i w mediach elektronicznych, a także na nośnikach outdoor.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause