Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka - Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, rozpoczęła drugą odsłonę swej kampanii „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową!”, w której pojawił się kapitan drużyny Jakub Błaszczykowski. W pierwszej części trener kadry narodowej Franciszek Smuda ogłosił listę zawodników powołanych do drużyny. Tym razem „powołani” wzięli udział w treningu pod okiem trenera.
Piłkarską kampanię Biedronki rozpoczął telewizyjny spot, w którym Franciszek Smuda powołuje do gry w reprezentacji każdego Polaka, ponieważ jak sam argumentuje na końcu filmu, „wszystkich trzeba wypróbować”. W kolejnej odsłonie kampanii akcja spotu przenosi się na stadion piłkarski, gdzie trener wspólnie z asystentem prowadzi profesjonalny trening. Podobnie jak w pierwszej edycji, na boisku pojawiają się najpierw osoby powołane z nazwiskami na „A”. Punktem kulminacyjnym filmu jest zaproszenie kolejnych zawodników „tych na B”, wprowadzanych na boisko przez jednego z najlepszych polskich piłkarzy – Jakuba Błaszczykowskiego.
W ramach drugiej odsłony przygotowany został również nowy film produktowy, którego akcja toczy się w warsztacie samochodowym, gdzie mechanik objaśnia, że na „aucie” trzeba się znać, a następnie popisuje się pięknym wyrzutem z autu w warsztacie pełnym aut.
Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję Mather Communications i zaplanowana do połowy września obejmując, obok spotów TV, reklamę w prasie i w mediach elektronicznych, a także na nośnikach outdoor.
W ramach drugiej odsłony przygotowany został również nowy film produktowy, którego akcja toczy się w warsztacie samochodowym, gdzie mechanik objaśnia, że na „aucie” trzeba się znać, a następnie popisuje się pięknym wyrzutem z autu w warsztacie pełnym aut.
Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję Mather Communications i zaplanowana do połowy września obejmując, obok spotów TV, reklamę w prasie i w mediach elektronicznych, a także na nośnikach outdoor.