strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka daje dzieciakom „Nadzieję na Euro” Biedronka wspiera nadzieje na sportową przyszłość

26.09.2011

Biedronka, największa sieć sklepów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej1 oraz oficjalny sponsor polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej, wspiera młodych sportowców z domów dziecka. Za kilka lat także oni będą mieli szansę zostać powołani do drużyny narodowej!

„Nadzieja na Euro” - taką nazwę noszą Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej o Puchar Prezydenta m. st. Warszawy, których II edycja odbyła się 24 i 25 września br. w Warszawie. Partnerem wydarzenia, które skupia najlepszych młodych zawodników, a także daje im szansę na zaistnienie w świecie sportu została Biedronka.
- Doceniamy tego typu inicjatywy i bardzo chętnie je wspieramy. W ten sposób możemy pomóc w spełnianiu marzeń najmłodszych, nauczyć ich zasad fair play i umożliwić lepszy start w dorosłe życie. Podczas Mistrzostw - Nadzieja na Euro - kibicowaliśmy nie tylko drużynom z Polski, ale wszystkim młodym zawodnikom.– powiedziała Anetta Jaworska-Rutkowska przedstawiciel sieci sklepów Biedronka.
Młodzi zawodnicy rozgrywali swoje mecze na boisku KS Drukarz w Parku Skaryszewskim, w Warszawie. W turnieju wzieło udział 29 drużyn z całego świata, w tym reprezentacje domów dziecka z Francji, Słowacji, Ukrainy, Rosji i Czech. Ideą tej jednej z największych w Europie imprez sportowych dla dzieci z domów dziecka jest rozwijanie w młodych sportowcach pasji do piłki nożnej i poszukiwanie nowych talentów piłkarskich. W tegorocznych Mistrzostwa, które są kontynuacją zeszłorocznych Ogólnopolskich Mistrzostw Domów Dziecka w piłce nożnej wzięło udział blisko 300 osieroconych dzieci.
Biedronka od ponad 15 lat wspiera fundacje i organizacje dobroczynne. Sieć jest zaangażowana m.in. w organizację rodzinnych festynów z okazji Dnia Dziecka zainicjowanych przez Caritas. Wspierała także prace badawcze prowadzone na rzecz budowy sztucznego serca dla najmłodszych. Bezpośrednia pomoc dociera również do dzieci samych pracowników Biedronki – w formie paczek świątecznych czy wyjazdów na kolonie. Biedronka prowadzi też własne akcje charytatywne w ponad 1750 sklepach w Polsce, m.in. kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku, czy zbiórek prowadzonych wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności, podczas których, jednorazowo, uzyskuje się tysiące ton żywności dla potrzebujących.
1Na podstawie V edycji międzynarodowego rankingu „500 Największych Firm w Europie Środkowo - Wschodniej”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte oraz dziennik „Rzeczpospolita”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
„Domowa Szkoła z Biedronką” dzięki komputerom od sieci
13.01.2021
Informacje korporacyjne
Plejada gwiazd na największej imprezie online specjalnie dla pracowników Biedronki
07.01.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka zaprasza na zakupy w Sylwestra aż do godziny 19
sklepy
28.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause