Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 25,3% w PLN

27.10.2011

W pierwszych dziewięciu miesiącach roku wartość sprzedaży i zysk grupy Jeronimo Martins silnie wzrosły dzięki doskonałym wynikom Biedronki. Na koniec trzeciego kwartału, wartość skonsolidowanej sprzedaży wyniosła 7 320 mln euro, co stanowi wzrost o 15,6% w ujęciu rok do roku. Zysk operacyjny (EBITDA) wzrósł o 19,5% i w dalszym ciągu rośnie szybciej niż sprzedaż, co odzwierciedla korzyści z efektów skali sieci Biedronka.

  • Sprzedaż grupy Jeronimo Martins wzrosła o 15,6% do poziomu 7 320 mln euro
  • Sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 24,9% w euro i o 25,3% w PLN do poziomu 17 390 mln PLN.
  • Zysk operacyjny (EBITDA) Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 19,5% i osiągnął wartość 527,2 mln euro.
„Utrzymujemy założone tempo rozwoju i umacniamy pozycję lidera – podsumowuje wyniki Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka, Tomasz Suchański. – Ten sukces nie byłby możliwy, gdyby nie rosnąca systematycznie liczba klientów. Nasza oferta najlepszych, w większości polskich produktów, oferowanych w codziennie niskich cenach jest doceniana przez kupujących w naszych sklepach. Chcemy być jak najbliżej każdego z nich. Dlatego inwestujemy w rozwój, uruchamiając wciąż nowe sklepy i wzmacniając jakość naszej oferty”.
W ciągu minionych trzech kwartałów Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży o 25,3% w PLN, dzięki silnemu wzrostowi w ujęciu „like-for-like” (sprzedaż porównywalna) o 14,6% i otwarciu 117 nowych sklepów w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, co stanowi wzrost powierzchni sprzedaży o 14,9%. Ponadto w tym samym okresie wyremontowano 55 istniejących sklepów.
Dla Biedronki przeznaczono 67% z 225 mln euro budżetu inwestycyjnego grupy JM w pierwszych trzech kwartałach tego roku. Rozwój Biedronki odzwierciedla korzyści skali działalności sieci, której sprzedaż wzrosła o ponad 20%, przy wzroście zysku operacyjnego (EBITDA) o 36,2% w PLN.
Pełne informacje o grupie JM pod adresem:
http://www.jeronimomartins.com/en/homepage/index.html
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause