Biedronka, największa sieć handlowa w Polsce, przechodzi metamorfozę. Ewolucja identyfikacji wizualnej marki jest konsekwencją dynamicznego rozwoju sieci i chęcią wyprzedzenia oczekiwań Klientów. „Odświeżona” Biedronka zaoferuje jeszcze większą wygodę i funkcjonalność. Filozofia, zgodnie z którą sieć oferuje produkty najwyższej jakości w codziennie niskich cenach, pozostanie bez zmian.
Nowy wygląd Biedronki obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.
„Odświeżenie” logo oraz nowy układ graficzny sklepów to wyprzedzenie potrzeb i oczekiwań konsumenckiego rynku. Ewolucja naszych placówek na przestrzeni 16 lat istnienia w Polsce musiała zaowocować nowym wymiarem estetycznym i komunikacyjnym. Formuła przestrzenna, 3D – to także przejaw nowoczesności, który towarzyszy rozwojowi naszej oferty. Placówki, w których testowane były nowe rozwiązania, zostały bardzo pozytywnie ocenione, co utwierdziło nas w słuszności obranego kierunku rozwoju” – mówi Adam Manikowski Dyrektor marketingu JMD.
Poza jeszcze większą dbałością o wygodę Klientów i jakość, podstawowe przesłanie firmy, jakim jest hasło „codziennie niskie ceny” zostaną na stałe wpisane w model biznesowy sieci i staną się nieodłącznym elementem logo.
Ponadto już 16 stycznia br. Klientów Biedronki czeka kolejna niespodzianka - będą mogli obejrzeć nowe spoty reklamowe będące elementem ogólnopolskiej kampanii komunikującej ewolucyjne zmiany. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska, będzie bardziej emocjonalna i rodzinna. Zaakcentuje także kluczowe cechy marki – niskie ceny w relacji do wysokiej jakości oraz bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów.