strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Owocna współpraca z polskimi producentami – plany sieci sklepów Biedronka na 2012 r.

06.02.2012

Sklepy Biedronka w 2011 r. umocniły się na pozycji lidera sieci handlowych w Polsce, co potwierdza trafność strategii, w której postawiono na współpracę z najlepszymi polskimi producentami. Wieloletnie umowy z dostawcami oraz efektywny, nowoczesny łańcuch dystrybucji dają sieci Biedronka możliwość oferowania swoim klientom coraz większego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości w niskich cenach. W br. w planach jest otwarcie ponad 200 kolejnych sklepów oraz dwóch centrów dystrybucyjnych.

„Warto przypomnieć, że w naszych sklepach 9 na 10 produktów pochodzi z polskich firm. Długoletnie partnerstwo z wieloma polskimi producentami dało efekt w postaci wielu innowacyjnych produktów łączących polski charakter i jakość . Sieć sklepów Biedronka wspiera Polskę poprzez inwestycje w polskie produkty już od ponad 16 lat. O słuszności naszego działania utwierdza nas zaufanie klientów. Świadczy o nim coraz większa liczba Polaków, którzy robią zakupy w naszych sklepach – codziennie odwiedza nas już 3 mln klientów. Jednocześnie naszym partnerom biznesowym taka współpraca gwarantuje stabilność i możliwość rozwoju” - mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Oferta dostępnych w sklepach Biedronka produktów świeżych stale rośnie. Grupy towarowe, takie jak: owoce i warzywa, nabiał, mięso, stanowią podstawę oferty. Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci, współpracuje jedynie z tymi producentami, którzy są w stanie dostarczyć świeże i bezpieczne produkty najwyższej jakości. Wszystkie artykuły spożywcze, zanim trafią na sklepowe półki, przechodzą przez system kontroli. W proces weryfikacji jakości zaangażowani są także pracownicy sklepów Biedronka, którzy oceniają towar podczas dostawy, a później kilkakrotnie w ciągu dnia sprawdzają jakość wyeksponowanych produktów świeżych.
Biedronka od początku obecności w Polsce wychodzi naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów, a wręcz je wyprzedza. Wskaźnikiem aktywności firmy w ubiegłym roku były m.in. inwestycje w rozwój sieci rzędu 1,3 mld zł, a także dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Przychody sieci wzrosły o ponad 24,2 proc., osiągając wartość niemal 23,8 mld zł. JMD otworzyło w Polsce 239 nowych sklepów Biedronka, zamykając rok liczbą 1873 placówek. Dynamiczny rozwój sieci sprawił, że to właśnie ona jest motorem napędowym całej Grupy Jeronimo Martins, której sprzedaż w ubiegłym roku wyniosła ponad 9,8 mld euro. Dzięki wynikom w Polsce, Grupa JM zanotowała 13-proc. wzrost sprzedaży. (Z wyłączeniem negatywnego wpływu słabszego złotego na kurs wymiany walut, sprzedaż Grupy osiągnęła wysokość 10 mld euro, co stanowi wzrost o 15,3 proc.).
W tym roku JMD zamierza otworzyć w Polsce około 250 kolejnych sklepów Biedronka. Na koniec 2015 r. ma być ich już 3 tysiące. Przewidywane jest również otwarcie w br. dwóch nowych centrów dystrybucji – w Rudzie Śląskiej i w Sieradzu.
Zgodnie z konsekwentnie realizowaną linią rozwoju, rok 2012 to również odświeżenie wizerunku sieci Biedronka. JMD stawia na ewolucyjne zmiany w strategii komunikacyjnej (m.in. bardziej nowoczesne logo, nowe reklamy) oraz inwestycje w większą wygodę i komfort zakupów (układ i ergonomia placówek). Zachowany zostanie przy tym model biznesowy firmy, który zakłada oferowanie produktów najwyższej jakości codziennie w niskich cenach. JMD planuje również dalsze aktywności w obszarze odpowiedzialności społecznej, a także działania związane ze sportem – sieć sklepów Biedronka to oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas EURO 2012.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause