strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sok marchwiowy z Biedronki „Produktem na medal 2011”

08.02.2012

Sok marchwiowy „Just fit”, wyprodukowany dla sieci sklepów Biedronka, zwyciężył w kategorii napoje zimne w konkursie „Produkt na medal 2011”,. Tytuł ten jest przyznawany produktom najwyższej jakości, oferowanym przez branżę spożywczą na polskim rynku.

Nagrody konkursowe wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 7 lutego w Warszawie. Laur dla soku „Just fit” odebrał Jakub Cichecki, Starszy kupiec w JMD, odpowiedzialny za wprowadzenie tego produktu do sieci sklepów Biedronka. Sok ten wyprodukowała dla Biedronki firma Hortex. Jest on gęsty i pożywny, charakteryzuje się lekką konsystencją i naturalnym, nie za słodkim smakiem. Sprzedawany jest w litrowych kartonach. Konkurs zorganizowany został przez dwutygodnik „Pani Domu”.
„To już kolejna nagroda dla naszych produktów, która świadczy o tym, że doceniana jest ich wysoka jakość. Cieszy nas to wyróżnienie, bo naszym najwyższym celem jest dbałość o jak najwyższą jakość oraz polskie pochodzenie artykułów spożywczych, które oferujemy w codziennie w niskich cenach” – powiedział Jakub Cichecki.
Celem plebiscytu jest ułatwienie wyboru klientom podczas codziennych zakupów i orientacji w najlepszych; smacznych, zdrowych i godnych polecenia artykułach spożywczych. Do konkursu zgłoszono 248 produktów w 18 kategoriach, w tym 17 artykułów w kategorii napoje zimne. Jury wybrało 54 laureatów, po trzech w każdej kategorii. Smak, zapach, skład, wartość odżywczą, opakowanie i etykietę produktów oceniali: Urszula Zubczyńska – redaktor naczelna miesięcznika „Pani Domu” , Robert Grotkowski – redaktor działu kulinarnego „Pani Domu”, dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia, Robert Sowa – mistrz kulinarny, Ewa Wachowicz – producentka i gospodyni programów kulinarnych oraz Teresa Pękalska – czytelniczka „Pani Domu”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na sezon wakacyjny
21.06.2022
Informacje korporacyjne
Wakacyjna praca w Biedronce nawet bez cv
10.05.2022
Informacje korporacyjne
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
09.05.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause