Sok marchwiowy „Just fit”, wyprodukowany dla sieci sklepów Biedronka, zwyciężył w kategorii napoje zimne w konkursie „Produkt na medal 2011”,. Tytuł ten jest przyznawany produktom najwyższej jakości, oferowanym przez branżę spożywczą na polskim rynku.
Nagrody konkursowe wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 7 lutego w Warszawie. Laur dla soku „Just fit” odebrał Jakub Cichecki, Starszy kupiec w JMD, odpowiedzialny za wprowadzenie tego produktu do sieci sklepów Biedronka. Sok ten wyprodukowała dla Biedronki firma Hortex. Jest on gęsty i pożywny, charakteryzuje się lekką konsystencją i naturalnym, nie za słodkim smakiem. Sprzedawany jest w litrowych kartonach. Konkurs zorganizowany został przez dwutygodnik „Pani Domu”.
„To już kolejna nagroda dla naszych produktów, która świadczy o tym, że doceniana jest ich wysoka jakość. Cieszy nas to wyróżnienie, bo naszym najwyższym celem jest dbałość o jak najwyższą jakość oraz polskie pochodzenie artykułów spożywczych, które oferujemy w codziennie w niskich cenach” – powiedział Jakub Cichecki.
Celem plebiscytu jest ułatwienie wyboru klientom podczas codziennych zakupów i orientacji w najlepszych; smacznych, zdrowych i godnych polecenia artykułach spożywczych. Do konkursu zgłoszono 248 produktów w 18 kategoriach, w tym 17 artykułów w kategorii napoje zimne. Jury wybrało 54 laureatów, po trzech w każdej kategorii. Smak, zapach, skład, wartość odżywczą, opakowanie i etykietę produktów oceniali: Urszula Zubczyńska – redaktor naczelna miesięcznika „Pani Domu” , Robert Grotkowski – redaktor działu kulinarnego „Pani Domu”, dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia, Robert Sowa – mistrz kulinarny, Ewa Wachowicz – producentka i gospodyni programów kulinarnych oraz Teresa Pękalska – czytelniczka „Pani Domu”.