Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Sok marchwiowy z Biedronki „Produktem na medal 2011”

08.02.2012

Sok marchwiowy „Just fit”, wyprodukowany dla sieci sklepów Biedronka, zwyciężył w kategorii napoje zimne w konkursie „Produkt na medal 2011”,. Tytuł ten jest przyznawany produktom najwyższej jakości, oferowanym przez branżę spożywczą na polskim rynku.

Nagrody konkursowe wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 7 lutego w Warszawie. Laur dla soku „Just fit” odebrał Jakub Cichecki, Starszy kupiec w JMD, odpowiedzialny za wprowadzenie tego produktu do sieci sklepów Biedronka. Sok ten wyprodukowała dla Biedronki firma Hortex. Jest on gęsty i pożywny, charakteryzuje się lekką konsystencją i naturalnym, nie za słodkim smakiem. Sprzedawany jest w litrowych kartonach. Konkurs zorganizowany został przez dwutygodnik „Pani Domu”.
„To już kolejna nagroda dla naszych produktów, która świadczy o tym, że doceniana jest ich wysoka jakość. Cieszy nas to wyróżnienie, bo naszym najwyższym celem jest dbałość o jak najwyższą jakość oraz polskie pochodzenie artykułów spożywczych, które oferujemy w codziennie w niskich cenach” – powiedział Jakub Cichecki.
Celem plebiscytu jest ułatwienie wyboru klientom podczas codziennych zakupów i orientacji w najlepszych; smacznych, zdrowych i godnych polecenia artykułach spożywczych. Do konkursu zgłoszono 248 produktów w 18 kategoriach, w tym 17 artykułów w kategorii napoje zimne. Jury wybrało 54 laureatów, po trzech w każdej kategorii. Smak, zapach, skład, wartość odżywczą, opakowanie i etykietę produktów oceniali: Urszula Zubczyńska – redaktor naczelna miesięcznika „Pani Domu” , Robert Grotkowski – redaktor działu kulinarnego „Pani Domu”, dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia, Robert Sowa – mistrz kulinarny, Ewa Wachowicz – producentka i gospodyni programów kulinarnych oraz Teresa Pękalska – czytelniczka „Pani Domu”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause