strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sok marchwiowy z Biedronki „Produktem na medal 2011”

08.02.2012

Sok marchwiowy „Just fit”, wyprodukowany dla sieci sklepów Biedronka, zwyciężył w kategorii napoje zimne w konkursie „Produkt na medal 2011”,. Tytuł ten jest przyznawany produktom najwyższej jakości, oferowanym przez branżę spożywczą na polskim rynku.

Nagrody konkursowe wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 7 lutego w Warszawie. Laur dla soku „Just fit” odebrał Jakub Cichecki, Starszy kupiec w JMD, odpowiedzialny za wprowadzenie tego produktu do sieci sklepów Biedronka. Sok ten wyprodukowała dla Biedronki firma Hortex. Jest on gęsty i pożywny, charakteryzuje się lekką konsystencją i naturalnym, nie za słodkim smakiem. Sprzedawany jest w litrowych kartonach. Konkurs zorganizowany został przez dwutygodnik „Pani Domu”.
„To już kolejna nagroda dla naszych produktów, która świadczy o tym, że doceniana jest ich wysoka jakość. Cieszy nas to wyróżnienie, bo naszym najwyższym celem jest dbałość o jak najwyższą jakość oraz polskie pochodzenie artykułów spożywczych, które oferujemy w codziennie w niskich cenach” – powiedział Jakub Cichecki.
Celem plebiscytu jest ułatwienie wyboru klientom podczas codziennych zakupów i orientacji w najlepszych; smacznych, zdrowych i godnych polecenia artykułach spożywczych. Do konkursu zgłoszono 248 produktów w 18 kategoriach, w tym 17 artykułów w kategorii napoje zimne. Jury wybrało 54 laureatów, po trzech w każdej kategorii. Smak, zapach, skład, wartość odżywczą, opakowanie i etykietę produktów oceniali: Urszula Zubczyńska – redaktor naczelna miesięcznika „Pani Domu” , Robert Grotkowski – redaktor działu kulinarnego „Pani Domu”, dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia, Robert Sowa – mistrz kulinarny, Ewa Wachowicz – producentka i gospodyni programów kulinarnych oraz Teresa Pękalska – czytelniczka „Pani Domu”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
„Domowa Szkoła z Biedronką” dzięki komputerom od sieci
13.01.2021
Informacje korporacyjne
Plejada gwiazd na największej imprezie online specjalnie dla pracowników Biedronki
07.01.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka zaprasza na zakupy w Sylwestra aż do godziny 19
sklepy
28.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause