strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Z liderami o nowoczesnym handlu

14.02.2012

Konferencje, warsztaty, gry symulacyjne oraz spotkania z praktykami z branży handlu detalicznego to propozycje dla najlepszych studentów i absolwentów, przygotowane przez właściciela sieci sklepów Biedronka w ramach cyklu „Rethink Retail – Jeronimo Martins Career Development Academy”. Jego inauguracja odbyła się w lutym br. w Warszawie.

Nowa formuła to efekt konsolidacji doświadczeń zdobytych przez firmę podczas aktywności na studenckim rynku pracy w ciągu kilku ostatnich lat.
„Jako liderowi branży i jednej z największych firm w Polsce zależy nam na szerzeniu wiedzy o nowoczesnym handlu. Skupiamy się na tym, aby każde spotkanie było dla uczestników cennym doświadczeniem, które zaprocentuje przy wchodzeniu na rynek pracy” – mówi Wojciech Żytkowiak, menedżer działu rekrutacji w JMD.
W inauguracyjnym spotkaniu w Warszawie wzięło udział 50 liderów polskich i międzynarodowych organizacji studenckich – AEGEE, BEST, CEMS, JADE, NZS, SIFE. Reprezentowali oni największe ośrodki akademickie, m.in.: Warszawę, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań. Podczas spotkania mieli okazję posłuchać o zmianach w branży handlu detalicznego i specyfice pracy w dziale zakupów. Poznali również kulisy powstania nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”. Niezwykle ważnym elementem spotkania była wymiana opinii na temat rynku pracy w Polsce i wyzwań, przed którymi stoją dzisiejsi absolwenci i liderzy organizacji studenckich.
„Dzięki zaangażowaniu w projekt wielu ekspertów wewnętrznych i doświadczonych menedżerów reprezentujących różne obszary biznesowe możemy pokazać studentom, jak działa firma handlowa. Uczestnicy konfrontują wiedzę akademicką z rzeczywistością biznesową – to dla nich bardzo inspirujące doświadczenie – podkreśla Kinga Gałęcka, menedżer odpowiedzialny w zespole rekrutacji JMD za kontakt ze studenckim rynkiem pracy.
Jedną z aktywności realizowanych w ramach Jeronimo Martins Career Development Academy jest „Projekt Biedronka”, gra symulacyjna kształtująca umiejętności z zakresu zarządzania projektem. Celem graczy jest otwarcie nowego sklepu sieci Biedronka. Uczestnicy przechodzą przez wszystkie etapy realizacji projektu, począwszy od zaplanowania działań, aż po realizację planu. Muszą poradzić sobie w wielu nieprzewidzianych sytuacjach.
„Udział w grze jest niepowtarzalną okazją do wcielenia się na kilka godzin w rolę menedżera projektu. Otwarcie sklepu to złożone przedsięwzięcie, realizowane pod presją czasu, przy jasno określonych zasobach ludzkich i finansowych oraz z wysoko postawioną poprzeczką jakościową. Przy okazji to też świetna zabawa” – mówi Jakub Falk, absolwent programu menedżerskiego JMD Dojrzewalnia Talentów, prowadzący grę symulacyjną.
Więcej informacji na temat działań JMD adresowanych do studentów i absolwentów można znaleźć na www.karierawjmd.pl.
Najbliższe spotkania z cyklu „Rethink Retail – Jeronimo Martins Career Development Academy” odbędą się:
16 lutego br.:
Graduate Programme Day – Targi Programów Managerskich
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
„Career guide – co rozwijać, by osiągnąć sukces?” (warsztat rozwojowy)
2 marca b.r.
Rethink Retail – Jeronimo Martins Career Development Academy
Biuro Główne Jeronimo Martins Dystrybucja, Warszawa
Interaktywne prezentacje z udziałem ekspertów i warsztat rozwojowy
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause