Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka wspiera integrację pokoleń

29.03.2012

Sieć sklepów Biedronka została partnerem pierwszej edycji konkursu pod tytułem „Nie odwracaj się”, organizowanego przez Fundację dla Seniora. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej koncepcji kampanii społecznej, która promować będzie integrację pokoleń poprzez tolerancję i szacunek wobec osób starszych. Inicjatywa adresowana jest do studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konkurs odbędzie się pod Honorowym Patronatem Małżonki Prezydenta RP, Pani Anny Komorowskiej oraz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Pani prof. dr hab. Barbary Kudryckiej. Konkurs wystartował 19 marca br.

Konkurs nie bez powodu skierowany jest do studentów SGH, którzy w przyszłości będą tworzyć kadry polskiego biznesu. Starzenie się Polaków będzie w najbliższych latach poważnym problemem ekonomicznym. Według prognoz GUS z 2009 r., w przeciągu niecałych trzydziestu lat odsetek osób starszych w populacji wzrośnie z 13,9% do 23,2%. Starzenie się polskiego społeczeństwa wymusza zmiany w funkcjonowaniu całego państwa, społeczeństwa oraz poszczególnych osób i ich rodzin.
Kampania ma na celu uświadomienie młodym ludziom, że starsze pokolenie nie jest problemem społecznym, a zdecydowaną wartością dla całego społeczeństwa. Inicjatywa ma służyć przekonaniu, szczególnie młodego pokolenia, że osoby starsze niosą wartości i doświadczenia, które trzeba szanować i z których warto korzystać. Propozycje kampanii nadesłane przez studentów zostaną ocenione przez akredytowanych jurorów, którzy wezmą pod uwagę m.in.: atrakcyjność, oryginalność i wiarygodność przekazu, jego emocjonalność, a także walory artystyczne i wizualne.
Autor najciekawszej koncepcji w konkursie „Nie odwracaj się” otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. złotych. Na podstawie zwycięskiej pracy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania społeczna, mająca na celu niwelowanie barier społecznych pomiędzy pokoleniami. Konkurs „Nie odwracaj się” wpisuje się w hasła inicjatywy Komisji Europejskiej ogłaszającej 2012 rok jako Europejski Rok Aktywności Osób Starszych i Solidarności Międzypokoleniowej.
Prace konkursowe studenci mogą nadsyłać do 15 maja 2012 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 maja 2012 roku.
Więcej informacji o konkursie: http://www.fundacjadlaseniora.pl/o-konkursie
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause