Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka kibicuje dziennikarzom na Press Cup

26.04.2012

Sieć Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, jest partnerem, odbywającego się w dniach 27 - 29 kwietnia br. w Opalenicy, III Ogólnopolskiego Turnieju Piłkarskiego Dziennikarzy Press Cup 2012.

Na boiskach Hotelu Remes Sport & Spa w Opalenicy dziennikarze i pracownicy redakcji prasowych po raz trzeci będą mieli okazję sprawdzić swoje futbolowe umiejętności, walcząc o puchar miesięcznika „Press”. W tegorocznym Press Cup, zmierzy się 16 siedmioosobowych zespołów. Ciekawostką jest fakt, że miejsce turniejowych zmagań dziennikarzy wkrótce zamieni się w centrum pobytowe dla drużyny Portugalii w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
- Dziennikarze odgrywają ogromną rolę w promocji sportu i kształtowaniu kultury sportowej w Polsce. Tym cenniejsze jest, gdy czynią to bezpośrednio, w praktyce, swoją aktywną postawą na boisku. Dlatego postanowiliśmy wesprzeć tę cenną inicjatywę. W końcu – wszyscy jesteśmy drużyną narodową – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny JMD.
W 2010 roku Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej angażując się również w inne inicjatywy w obszarze promocji sportu. Popularna sieć prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” oraz uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak np. „Nadzieja na Euro”, czyli Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej.
Biedronka jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki w największych polskich miastach.
Popularna sieć wspiera także liczne imprezy z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Firma jest także pomysłodawcą „Loży Piłkarskiej”, czyli spotkań sportowców, polityków i dziennikarzy, w trakcie których dyskutowane są najważniejsze tematy pozostające w zakresie sportu, biznesu i polityki.
Biedronka uruchomiła specjalną stronę internetową (http://pilka.biedronka.pl), na której znaleźć można aktualności ze świata futbolu, zapowiedzi ciekawych wydarzeń oraz aktualne promocje sportowe w sklepach sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause