Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Dobry początek roku dla Biedronki

26.04.2012

Biedronka rozpoczęła rok z dobrymi wynikami. Dynamiczny rozwój oraz konsekwentna polityka oferowania wysokiej jakości produktów po niskich cenach pozwoliła zwiększyć sprzedaż sieci w pierwszym kwartale 2012 roku o 21 % (w PLN) w porównaniu z tym samym okresem roku 2011. Dzięki dobrym wynikom w Polsce, Grupa Jeronimo Martins, będąca właścicielem Biedronki, zwiększyła skonsolidowaną sprzedaż w pierwszym kwartale 2012 roku o 8,8 % do wartości 2,44 miliarda EUR.

  • Skonsolidowana sprzedaż Biedronki w pierwszym kwartale 2012 roku wzrosła o 21 % (w PLN)
  • W pierwszym kwartale 2012 roku sieć powiększyła się o 37 nowych sklepów
  • Sprzedaż porównywalna wzrosła o 9,5%
- Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale potwierdza to, że nasza polityka zaspakajania oczekiwań klientów, wyrażająca się między innymi naszymi staraniami, poprawą ergonomii i wystroju wnętrz naszych sklepów, przynosi wyniki. Cieszy nas to, że klienci reagują pozytywnie na rozwój oferty i zmiany wprowadzane w Biedronce – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Sieć obecnie wdraża ambitny plan modernizacji, który obejmuje poprawę ergonomii sklepów oraz układu produktów. Ma to na celu podkreślenie naszej szczególnej uwagi, jaką przykładamy do jakości produktów każdego dnia oraz ich dostępności w sieci. Od ostatniego kwartału 2011 roku do dzisiaj sieć zmodernizowała 680 sklepów w tempie 40-45 placówek tygodniowo. Biedronka przygotowuje również uruchomienie dwóch nowych Centrów Dystrybucyjnych w Polsce.
Plany Biedronki obejmują otwarcie 250 kolejnych sklepów w roku 2012. Proces modernizacji ma się zakończyć w październiku tego roku. To umożliwi sieci umocnienie pozycji lidera na polskim rynku. Pod względem sprzedaży JMD zajmuje obecnie czwarte miejsce wśród największych firm w Polsce, a pierwsze wśród firm z sektora żywności. Zajmuje też siódme miejsce na liście największych firm Europy Środkowowschodniej Coface TOP 500 CEE.
W roku 2011, sprzedaż Biedronki wzrosła o 24,2% (w PLN) w porównaniu z rokiem 2010 i wyniosła 23,8 miliarda PLN.
W pierwszym kwartale 2012 roku zysk operacyjny EBIDTA całej Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 9,2%, a skonsolidowany zysk netto wzrósł o 20,8 %.
W pierwszym kwartale 2012 roku Grupa zainwestowała 93 miliony EUR, z czego 86 % zainwestowano w Polsce.
Informacja o wynikach Grupy JM jest dostępna pod adresem: http://www.jeronimomartins.com/en/homepage/index.html
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause