strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Dobry początek roku dla Biedronki

26.04.2012

Biedronka rozpoczęła rok z dobrymi wynikami. Dynamiczny rozwój oraz konsekwentna polityka oferowania wysokiej jakości produktów po niskich cenach pozwoliła zwiększyć sprzedaż sieci w pierwszym kwartale 2012 roku o 21 % (w PLN) w porównaniu z tym samym okresem roku 2011. Dzięki dobrym wynikom w Polsce, Grupa Jeronimo Martins, będąca właścicielem Biedronki, zwiększyła skonsolidowaną sprzedaż w pierwszym kwartale 2012 roku o 8,8 % do wartości 2,44 miliarda EUR.

  • Skonsolidowana sprzedaż Biedronki w pierwszym kwartale 2012 roku wzrosła o 21 % (w PLN)
  • W pierwszym kwartale 2012 roku sieć powiększyła się o 37 nowych sklepów
  • Sprzedaż porównywalna wzrosła o 9,5%
- Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale potwierdza to, że nasza polityka zaspakajania oczekiwań klientów, wyrażająca się między innymi naszymi staraniami, poprawą ergonomii i wystroju wnętrz naszych sklepów, przynosi wyniki. Cieszy nas to, że klienci reagują pozytywnie na rozwój oferty i zmiany wprowadzane w Biedronce – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Sieć obecnie wdraża ambitny plan modernizacji, który obejmuje poprawę ergonomii sklepów oraz układu produktów. Ma to na celu podkreślenie naszej szczególnej uwagi, jaką przykładamy do jakości produktów każdego dnia oraz ich dostępności w sieci. Od ostatniego kwartału 2011 roku do dzisiaj sieć zmodernizowała 680 sklepów w tempie 40-45 placówek tygodniowo. Biedronka przygotowuje również uruchomienie dwóch nowych Centrów Dystrybucyjnych w Polsce.
Plany Biedronki obejmują otwarcie 250 kolejnych sklepów w roku 2012. Proces modernizacji ma się zakończyć w październiku tego roku. To umożliwi sieci umocnienie pozycji lidera na polskim rynku. Pod względem sprzedaży JMD zajmuje obecnie czwarte miejsce wśród największych firm w Polsce, a pierwsze wśród firm z sektora żywności. Zajmuje też siódme miejsce na liście największych firm Europy Środkowowschodniej Coface TOP 500 CEE.
W roku 2011, sprzedaż Biedronki wzrosła o 24,2% (w PLN) w porównaniu z rokiem 2010 i wyniosła 23,8 miliarda PLN.
W pierwszym kwartale 2012 roku zysk operacyjny EBIDTA całej Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 9,2%, a skonsolidowany zysk netto wzrósł o 20,8 %.
W pierwszym kwartale 2012 roku Grupa zainwestowała 93 miliony EUR, z czego 86 % zainwestowano w Polsce.
Informacja o wynikach Grupy JM jest dostępna pod adresem: http://www.jeronimomartins.com/en/homepage/index.html
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause