strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową” już po raz trzeci

11.05.2012

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, rozpoczyna w maju kolejną, trzecią odsłonę piłkarskiej kampanii „Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową”. Pojawią się w niej znani z wcześniejszych spotów: trener Franciszek Smuda, Jakub Błaszczykowski oraz Adamiakowie.

- Najnowsze spoty są kontynuacją wcześniejszych reklam, gdzie mogliśmy zobaczyć, jak trener Franciszek Smuda powoływał rodaków do Drużyny Narodowej i razem z kapitanem Jakubem Błaszczykowskim przygotowywał ich do rozgrywek. Nowa kampania ujawni, czym zaowocowały miesiące treningów całej drużyny – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci sklepów Biedronka.
W ramach kampanii emitowane będą także reklamy wspierające Reprezentację i zachęcające do kibicowania Drużynie Narodowej. Spoty pojawią się w telewizji i radiu oraz będą widoczne w prasie oraz na billboardach. Kampania przygotowana została przez Agencję DUDA Polska
W 2010 roku Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej Wsparcie Drużyny Narodowej ma na celu integrację różnych grup wokół pozytywnego zjawiska społecznego, jakim jest kibicowanie Reprezentacji. Poza prowadzoną kampanią komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową” Biedronka uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak „Nadzieja na Euro” - Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Biedronka jest organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wspiera także liczne imprezy z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Ogólnopolski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Press Cup, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Z inicjatywy Biedronki wydana została książka znanego dziennikarza i znawcy piłki nożnej Tomasza Wołka pt.” Futbol – historie prawdziwe”. Sieć jest także pomysłodawcą „Loży Piłkarskiej” - cyklicznych spotkań sportowców, polityków i dziennikarzy. Sponsorując piłkarzy Biedronka chce także pokazać, że Drużyna Narodowa może być żródłem prawdziwej satysfakcji dla wszystkich Polaków.
Aktualne informacje o Drużynie Narodowej można obejrzeć na stronie www.pilka.biedronka.pl
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause