Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka daje „Nadzieję na Euro” dzieciom z europejskich Domów Dziecka

29.05.2012

W połowie maja br. na warszawskim stadionie Pepsi Arena przy ul. Łazienkowskiej rozegrane zostały pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, realizowane w ramach projektu „Nadzieja na Euro“. W rywalizacji o mistrzowskie laury udział wzięło 16 drużyn z całej Europy. Imprezę sponsorowała Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Mistrzostwa odbyły się pod Honorowym Patronatem Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej.

Na murawie boiska Legii stanęły obok siebie drużyny m.in. z Ukrainy, Francji, Szwajcarii, Rosji, Białorusi, Macedonii i Holandii. Wśród nich także Reprezentacja Polski, której skład wybrany został podczas III Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka „Nadzieja na Euro“, które odbyły się pod koniec kwietnia w Warszawie.
Zwyzcięzcą turnieju została drużyna z Rosji „FC TOTEM”. Drugie miejsce zajęła ukraińska drużyna „Lviv“. Polsce, reprezentowanej przez drużynę „Polska I“, przypadło III miejsce. Mistrzowskie laury w imieniu sieci sklepów Biedronka wręczyła Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. Relacji Zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja SA. Z jej rąk nagrodę otrzymał również najlepszy bramkarz Mistrzostw – Aidas Zwadanas z Litwy.
- „Nadzieja na Euro” jest doskonałym przykładem przenoszenia prawdziwych sportowych emocji na projekty, które niosą konkretne korzyści społeczne. Angażując się we wsparcie Mistrzostw głęboko wierzymy, że ich uczestnicy w przyszłości mogą zasilić szeregi Reprezentacji Narodowej – wyjaśnia Anetta Jaworska-Rutkowska. - Rozgrywki Euro 2012 przejdą do historii futbolu, ale nadzieja na sportową rywalizację fair play i godne, dobre życie młodych uczestników Mistrzostw pozostaną do spełnienia. – dodaje – i temu służy nasze wsparcie.
W rozgrywkach wzięli udział zawodnicy do 16. roku życia, zarówno dziewczęta jak i chłopcy. Atrakcją Mistrzostw był mecz pokazowy Dziecięcej Reprezentacji Europy z Reprezentacją Polskiego Stowarzyszenia Byłych Piłkarzy. Zwieńczeniem sportowych zmagań był wielki, niedzielny koncert charytatywny na warszawskim stadionie Syrenki. W trakcie koncertu odbyła się zbiórka pieniędzy na sprzęt sportowy dla dzieci z domów dziecka.
Mistrzostwa wsparli Ambasadorzy Dobrej Woli, wśród których znaleźli się m.in. Włodzimierz Szaranowicz, Dariusz Dziekanowski, Jarosław Jakimowicz i piłkarska Reprezentacja Artystów Polskich. Organizatorem Mistrzostw było Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”, a współorganizatorami m.in. Urząd m. st. Warszawy oraz rządowy program „Razem Bezpieczniej“ Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Dodatkowe informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie: www.nadziejanaeuro.pl
Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka są kolejnym wydarzeniem z cyklu imprez pod hasłem „Nadzieja na Euro“, wspieranych przez sklepy Biedronka. W 2010 r. sieć została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, traktując wsparcie Narodowej Reprezentacji jako element szerszego projektu społecznego. Od tego momentu sieć Biedronka realizuje szereg działań społecznych pod hasłem „Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową“, mających na celu aktywne połączenie różnych grup społecznych oraz wspólne przeżywanie radości i dumy z kibicowania Drużynie Narodowej.
Sieć sklepów Biedronka od początku swojej działalności w Polsce troszczy się o rozwój najmłodszych. Jest zaangażowana m.in. w organizację rodzinnych festynów z okazji Dnia Dziecka, organizowanych przez Caritas. Wspierała także prace badawcze prowadzone na rzecz budowy sztucznego serca. Sieć prowadzi też własne akcje charytatywne, w tym m.in. kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku, czy zbiórki żywności – wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe”, prezentujących największe sukcesy polskiej piłki w polskich miastach. Dwukrotnie wsparła również Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej w ramach projektu „Nadzieja na Euro”.
Ciekawostki piłkarskie oraz aktualności na temat działań sieci sklepów Biedronka w obszarze sportu można znaleźć na http://pilka.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause