strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Finałowa wystawa piłkarska Biedronki na stołecznym Rynku Nowego Miasta

08.06.2012

Od 7 do 24 czerwca br. warszawiacy i odwiedzający stolicę turyści na nowo odkrywać mogą najpiękniejsze karty polskiego futbolu dzięki wystawie „Polska piłka – historie prawdziwe”. Ekspozycja prezentuje na kilkudziesięciu fotografiach, w tym także 3D, najwybitniejsze postacie polskiej piłki oraz momenty jej największej chwały. Wystawa organizowana jest z inicjatywy sieci sklepów Biedronka, Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

To prawdziwa historia polskiego sportu w pigułce. Na 35 fotografiach można zobaczyć m.in. Kazimierza Górskiego czujnym okiem obserwującego trening swoich podopiecznych, Jana Tomaszewskiego unoszącego ręce w geście zwycięstwa na Wembley w 1973 r. czy też Gerarda Cieślika, który w 1957 r. wbił dwa pamiętne gole reprezentacji ZSRR.
Tomasz Wołek, dziennikarz i pasjonat piłki, który osobiście wybrał fotografie, pisze we wstępie do katalogu wystawy: „Na tych kilkudziesięciu zdjęciach mienią się wszystkimi kolorami tęczy żywe portrety ludzi z krwi i kości”.
Wystawę będzie można oglądać całą dobę. Stołeczna ekspozycja jest zwieńczeniem cyklu piłkarskich wystaw Biedronki, które odwiedziły do tej pory m.in. Toruń, Wrocław, Poznań i Gdańsk.
Zdjęcia z dotychczasowych wystaw można oglądać na stronie http://pilka.biedronka.pl.
Organizator wystawy, sieć sklepów Biedronka, od czerwca 2010 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wspierać będzie polskich piłkarzy do lipca 2014 roku. Obok opieki nad Reprezentacją Narodową sieć handlowa aktywnie angażuje się w liczne projekty z obszaru promocji sportu. Wspiera m.in. wydarzenia adresowane do najmłodszych. Biedronka dwukrotnie sponsorowała Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, wsparła także pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Wydarzenia te organizowane są w ramach projektu „Nadzieja na Euro”.
Od 8 czerwca do 2 lipca 2012 roku Biedronka będzie razem z kibicami Reprezentacji Narodowej na FAN CITY TOUR. Jest to ogólnopolski projekt, którego celem jest organizacja 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w polskich miastach. W ciągu 20 dni strefy odwiedzi 500 000 kibiców.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause