Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka wspiera kolejne kampanie społeczne: „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” oraz Respect diversity"

15.06.2012

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, została partnerem kampanii społecznej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami”, organizowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Celem kampanii jest zachęcenie rodaków do pokazania wszystkim gościom – a przede wszystkim zagranicznym kibicom – tradycyjnej, polskiej gościnności.

Kampania, której hasłem jest „Feel like at home” (poczuj się jak w domu), to ogólnopolska akcja motywująca Polaków do serdecznego przyjęcia obcokrajowców w trakcie Euro 2012, które rozpoczęło się 8 czerwca i potrwa do 1 lipca. Wskazuje również na okazję do integracji narodów - wspólnego kibicowania w sportowym duchu. W inicjatywie może wziąć udział każdy, kto porozumiewa się w języku angielskim. Aby zostać jej oficjalnym uczestnikiem wystarczy rejestracja na stronie internetowej akcji: www.wszyscyjestesmygospodarzami.pl. Po wypełnieniu formularza uczestnicy otrzymają materiały promocyjne – plakaty kampanii, a także specjalne naklejki i znaczki informujące o chęci udzielenia pomocy gościom zza granicy. W związku z akcją w sieci sklepów Biedronka zawisło ponad 2 000 plakatów informujących o kampanii.
Jednocześnie sieć Biedronka jest także partnerem projektu "Respect diversity". W dniu otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Ministerstwo Spraw Zagranicznych, UEFA, FARE, międzynarodowa organizacja piłkarzy FIFPro oraz Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ" uroczyście zainaugurowały program "Respect Diversity" - szanuj różnorodność. "Respect Diversity" jest programem społecznej odpowiedzialności UEFA EURO 2012 realizowanym przez sieć FARE (Football Przeciwko Rasizmowi w Europie) i Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ". Główny cel projektu to promowanie różnorodności i pokazanie, że piłka nożna jednoczy ludzi. Częścią programu jest także monitorowanie i przeciwdziałanie przejawom dyskryminacji, rasizmu, antysemityzmu i nietolerancji. Na czas EURO w sklepach sieci Biedronka zawisły także barwne plakaty wspierające akcję.
Więcej informacji o programie na stronie: www.footballunites.net
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause