strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka wspiera kolejne kampanie społeczne: „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” oraz Respect diversity"

15.06.2012

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, została partnerem kampanii społecznej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami”, organizowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Celem kampanii jest zachęcenie rodaków do pokazania wszystkim gościom – a przede wszystkim zagranicznym kibicom – tradycyjnej, polskiej gościnności.

Kampania, której hasłem jest „Feel like at home” (poczuj się jak w domu), to ogólnopolska akcja motywująca Polaków do serdecznego przyjęcia obcokrajowców w trakcie Euro 2012, które rozpoczęło się 8 czerwca i potrwa do 1 lipca. Wskazuje również na okazję do integracji narodów - wspólnego kibicowania w sportowym duchu. W inicjatywie może wziąć udział każdy, kto porozumiewa się w języku angielskim. Aby zostać jej oficjalnym uczestnikiem wystarczy rejestracja na stronie internetowej akcji: www.wszyscyjestesmygospodarzami.pl. Po wypełnieniu formularza uczestnicy otrzymają materiały promocyjne – plakaty kampanii, a także specjalne naklejki i znaczki informujące o chęci udzielenia pomocy gościom zza granicy. W związku z akcją w sieci sklepów Biedronka zawisło ponad 2 000 plakatów informujących o kampanii.
Jednocześnie sieć Biedronka jest także partnerem projektu "Respect diversity". W dniu otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Ministerstwo Spraw Zagranicznych, UEFA, FARE, międzynarodowa organizacja piłkarzy FIFPro oraz Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ" uroczyście zainaugurowały program "Respect Diversity" - szanuj różnorodność. "Respect Diversity" jest programem społecznej odpowiedzialności UEFA EURO 2012 realizowanym przez sieć FARE (Football Przeciwko Rasizmowi w Europie) i Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ". Główny cel projektu to promowanie różnorodności i pokazanie, że piłka nożna jednoczy ludzi. Częścią programu jest także monitorowanie i przeciwdziałanie przejawom dyskryminacji, rasizmu, antysemityzmu i nietolerancji. Na czas EURO w sklepach sieci Biedronka zawisły także barwne plakaty wspierające akcję.
Więcej informacji o programie na stronie: www.footballunites.net
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause